Gå til innhold

Er det greit for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal politiet prioritere alvorlig kriminalitet og helt droppe å ta folk for innbrudd, sykkeltyveri og råkjøring? Eller blir det for teit å forsvare flåkjøringen sin med at " ja, jeg kan få bot, men å ta han som ranet den og den banken det kan dere ikke" Jeg mener. Å forvare sin egen (og andres) kriminelle handlinger med at andre som gjør noe verre bør bli tatt for først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at alvorlig kriminalitet (drap, voldtekt, etc) bør prioriteres før mindre alvorlig kriminalitet (urinering på offentlig plass, sykkeltyveri, etc).

Skrevet

Så hvis politiet er på stedet og ser at en mindre forbrytelse utføres, så skal de tenke at "nei, jeg går heller å etterforsker ett ran". Eller. Hvis du har innbrudd i bilen din så ser du helst at politiet settes på en alvorligere sak enn å etterforske "din sak". I de fleste tilfeller blir jo det galt også. Jeg mener. Vi har jo alle hørt kommentaren "de gidder ikke å etterforske det en gang" Ja ja. "sånn har det blitt" men "tok fra meg en flaske vin i tollen gjorde dem"

Skrevet

Jeg er enig med prekæs.

Det kan virke forbyggende for ungdommen å se at man blir tatt for de "små" ting også.

Det er viktig å overholde loven vi har.

Skrevet

alle lovbrudd bør forfølges på samme måte med noen unntak. Er det en drapsmann el voldtektsmann som er løs blant befolkningen bør man sette de fleste ressursene på å fakke denne personen.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det er ikke greitt. Det er viktig for vår daglige trygghet og trivsel av småforbrytelser også prioriterer. Så i mange tilfeller er det nesten viktigere å ta de små forbrytelsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...