#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 testet ons for å sjekke at atlt hcg var ute av kroppen etter sa 8des. det var borte, og jeg ble jo glad for det.. vet jo ikke helt når jeg skal teste etter sa, men er imorra vil jeg tro om det er normalt igjen.. testa igår og idag, og cb vanlig var negativ.. bare en minimal skyggestrek om jeg stirrer.. er jo helt koko! er det noe håp for meg den pp her nå da? eller kan jeg slå meg til ro med at det ikke klaffet igjen denne mnd etter sa? brukte morgenurin.. blir så usikker siden det virker som at alle får tidlige svar fra cb...
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2009 skal jeg regne fra den dagen jeg begynte blø litt eller dagen etter hvor det var masse? altså som første dag mens?
Lotta2010x2012 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Tror faktisk det er fra den dagen du blør ordentlig.. Så hvis det ikke var så mye dagen før, så tror jeg det er den dagen etter..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 oki... da har jeg jo ikke ikm før på tirsdag... da kan det jo være jeg har testet for tidlig? noen som har fått positiv etter negative tester samme pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå