MammaTil1Snart2 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 -står snart for døren,og her planlegges prinsessebursdag. Noen som vet hvor man kan få kjøpt engangsservice med f.eks La Petite Princess, rosa engangs med krone på? Blir ellers glad for tips til kreativ pynting til prinsessebursdag!
christinesj Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 http://www.kidsparadise.no/index.php?cPath=32 Her kan du kjøpe engangsservice i allefall=)
MammaTil1Snart2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Takk,så på det før jeg skrev her,men usikker om det kommer frem i tide til lørdag...
★minijente★ Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 tror europris pluss har en del prinsesse ting til bursdag..
MammaTil1Snart2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Europris har det meste ja Nå bestilte jeg asjetter på kidsparadise,blir bra!
christinesj Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Hvis de ikke rekker frem har jeg sett prinsesse service både på ark bokhandel og nille, men da er det disney prinsesser da, ikke le petit.
MammaTil1Snart2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2009 Takk for det tipset og Får ta meg en tur ut nærmere hælja og jakte på fine asjetter,hvis de ikke kommer,men det sto de skulle sendes etter 1-2 dager så får satse på det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå