Gå til innhold

Kan jeg ta offentlig boblebad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke om det gjelder hele svangerskapet eller bare på slutten.... Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke et eller annet med bakteriene i boblebad når man er gravid da? Hele svangerskapet trodde jeg. Husker ikke helt akkurat nå... men mener å huske fra forrige svangerskap.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjangsen på offentlig boblebad rett og slett pga. bakterier etc. Kan være jeg er for paranoid, men.. I utgangspunktet skal en vel være forsiktig med boblebad generelt når man er gravid pga. fare for blodtrykksfall etc. spesielt på siste del av svangerskapet.

Skrevet

Noen fortalte meg her at man ikke kunne bade i vanlig badekar engang. Grunnen var ikke bakterier, men overoppheting for babyen... Noen som vet?

Skrevet

Nei, vanlig badekar har jeg aldri hørt er noe risiko med.

Eller jo, etter slimproppen går skal man ikke bade i badekar, men det er jo først de siste ukene før fødsel;)

Har hørt det bare er fint og avslappende jeg:) og det høres veldig deilig ut.

Skrevet

Ja, jeg syntes det var litt rart. Dessverre så har vi ikke badekar, men hadde vi hatt det så hadde jeg ligget der heeeele tiden...

Skrevet

hvordan gjør de d i afrika om vi ikke tåler så mye som et bat før overoppheting?

Skrevet

Det kommer vel uansett på hva man er vant til. For oss som er vant til litt kaldere klima vil et varmt langt bad selvfølgelig påvirke oss mer... Men leste nå at dette er en av de gamle "reglene" som man går mer og mer bortfra.

Skrevet

Uansett så er det lurt å reise seg forsiktig etter et varmt bad. Som sikkert flere enn meg merker så er blodtrykksutligningen litt tregere på oss gravide, så man svartner lett om man reiser seg for kjapt etter varme bad f,eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...