jentelykke + guttelykke Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Er det noen lærere her som egentlig skal begynne i jobb igjen snart, men som skal forlenge permisjonen ulønnet fram til sommeren? Vet dere i så fall hvordan det blir med lønn i ferien? Kan jeg søke permisjon fra 1. april til 19.juni? Hva får jeg da av penger i ferien? Hvordan har dere gjort det?
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Har hatt ulønnet permisjon med begge mine gutter, og man får jo feriepenger i juli fra det man tjente året før.
temi & keli Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Surrer jeg nå, Spetakkel, eller er det juni som er feriepengemåneden? Får vi ikke vanlig lønn i juli? Om man får den lønna hvis man ikke har jobba skoleåret før, vet jeg ikke..
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg skal ha ulønnet permisjon ut skoleåret. Måtte nok søke fram til august ja....Får selvfølgelig feriepenger, men ikke lønn i juli. Tror juni er feriepengemnd. Hadde jo vært gull å kunne søke til 20 juni, men det gikk ikke fikk jeg beskjed om. Lykke til.
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 så vidt jeg vet så er det sånn for kommunalt ansatte at man får bare feriepenger i juni, og lønna man skulle hatt i juni kommer i juli i steden.... vet ikke hvordan det blir for lærer som hatt ulønnet permisjon i juni da..
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde ulønnet permisjon ut skoleåret i fjor. Forsøkte å søke bare fram til 20. juni, men måtte ta permisjon t.o.m juli.Fikk feriepenger i juni og ikke lønn i juli.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Hmm, kanskje det er jeg som surrer..? Trodde vi fikk feriepenger i juli, for det er jo det som regnes som ferie. Resten er jo avspasering. Ring lønningskontoret hvis du er usikker ;-)
*smula* Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde ulønnet permisjon fra midten av april til og ut juni ifjor. Fikk feriepenger i juni og ikke lønn i juli. Vanligvis får man som lærer utbetalt i juli, det vi jobber for i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå