Gå til innhold

Lærere og (ulønnet)permisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen lærere her som egentlig skal begynne i jobb igjen snart, men som skal forlenge permisjonen ulønnet fram til sommeren?

Vet dere i så fall hvordan det blir med lønn i ferien?

Kan jeg søke permisjon fra 1. april til 19.juni? Hva får jeg da av penger i ferien?

Hvordan har dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt ulønnet permisjon med begge mine gutter, og man får jo feriepenger i juli fra det man tjente året før.

Skrevet

Surrer jeg nå, Spetakkel, eller er det juni som er feriepengemåneden? Får vi ikke vanlig lønn i juli? Om man får den lønna hvis man ikke har jobba skoleåret før, vet jeg ikke..

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha ulønnet permisjon ut skoleåret. Måtte nok søke fram til august ja....Får selvfølgelig feriepenger, men ikke lønn i juli. Tror juni er feriepengemnd. Hadde jo vært gull å kunne søke til 20 juni, men det gikk ikke fikk jeg beskjed om.

Lykke til.

Skrevet

så vidt jeg vet så er det sånn for kommunalt ansatte at man får bare feriepenger i juni, og lønna man skulle hatt i juni kommer i juli i steden....

vet ikke hvordan det blir for lærer som hatt ulønnet permisjon i juni da..

Skrevet

Jeg hadde ulønnet permisjon ut skoleåret i fjor. Forsøkte å søke bare fram til 20. juni, men måtte ta permisjon t.o.m juli.Fikk feriepenger i juni og ikke lønn i juli.

Skrevet

Hmm, kanskje det er jeg som surrer..? Trodde vi fikk feriepenger i juli, for det er jo det som regnes som ferie. Resten er jo avspasering.

Ring lønningskontoret hvis du er usikker ;-)

Skrevet

Jeg hadde ulønnet permisjon fra midten av april til og ut juni ifjor. Fikk feriepenger i juni og ikke lønn i juli.

Vanligvis får man som lærer utbetalt i juli, det vi jobber for i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...