lego Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Noen andre som har begynt å shoppe ennå eller? Er i uke 27 nå så har så vidt begynt å tenke på hva vi trenger... Eneste vi har igjen fra første er vogna og vippestolen... (resten har blitt ødelagt av vannskader... ) Var ute og tittet litt i går, og fant ut at vi kommer til å bruke ca 5-6 tusen på utstyr, kommer litt an på hva vi finner av ting vi liker. Men vi trenger både bilstol, seng og stellebord. og litt småting som madrass, sprinkelbeskyttelse, stellebordmatte ol
ambroxia Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei Når har du termin ? Jeg er også 27 uker på vei, har termin 4 april Vi har fått endel utstyr fra broren til typen da de er ferdige med barn, så har vogn, bilsete,vippestol, seng osv derfra. så har kjøpt litt klær, men litt kjedelig å ha alt i brunt å hvitt osv da vi ikke vet kjønn. Men skal på 3d i januar så blir nok mere klær etter det Ellers har jeg kjøpt dynetrekk ,laken, tepper, hånklær , dyne osv så mangler stelleunderlag å badekar, kremer, såper å sånne ting
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er 24+0 i morgen, og vi drøyde lenge med å handle noe, men begynte så smått nå i desember. Har: * Dundyne * 1 sengesett m/ laken * Bilsete (mangler basen) * Noe klær * 2 hjemmestrikkede babytepper Fikk Dunpose fra Odenwälder og lammeskinn og litt klær til jul. Ellers vet jeg at vi får: * Sprinkelseng og vugge (mest sannsynlig med madrasser) * Vippestol * Stellebord * Babybjørn bæresele * Noe klær Dessuten skal vi kjøpe kommode neste helg sånn at den er klar. Så føler at vi er godt i gang.
frua Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er også 24 uker i morgen. Jeg var på shoppingtur til Sverige i dag. Det var absolutt en vellykket tur. Jeg trengte nye vinterdresser og sko til guttene mine. Vinterklær er satt ned 40% på Babysprofsen! Fant ut at dressene Didrikson scorer bedre enn Reima i Sverige - så jeg skal prøve dem. De selges vanligvis til 760,. og med 40% rabatt - ble det en fin pris! Fikk Ecco vintersko til 350 paret. Det var også 30 % rabatt på babyklær - jeg kjøpte ett par sett til den lille i magen. JEg har kun kjøpt litt klær, men ser på vogner. Vingler mellom TFK, Quinny og Maxi Cosa Mura. Jeg har noe fra før - men solgte det meste da jeg trodde vi var fornøyd med 2 barn.
lego Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Når jeg tenker etter så er det ganske mye som vi må kjøpe inn... Men jeg snakket med mamma tidligere i dag og hun sa at hun kunne bidra litt. Alltid koselig det! Så vi får bare se oss om etter gode tilbud og bra kjøp fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå