Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 SÅ helvetes kjedelig det har blitt inne på BIM da................... Det var jo SÅÅÅ kult å skrive inn der for knapt 1,5 år siden. Ble så godt kjent med MANGE. Hva har skjedd???
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Her skjer det fint lite for tiden takket være hormonbomber som henger seg opp i alt og ingenting,det meste som minner om en diskusjon må meldes moderator og aller helst barnevernet. Skulle ønske noen startet et alternativt sted hvor de som er hårsåre holder seg langt unna. Savner yppert og angelica jeg.
LilleMagen Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er faktisk litt enig... jeg var her for ca 2 år siden, og ble kjent med en hel haug med flotte damer. Nå er bare hele siden rar, og mange av folka også, men jeg er her fordi jeg ikke liker så godt babyverden.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Ypperten!!! Hvis du leser dette,føler du kallet til å starte et nettsted det svinger litt mer av? Please,jeg dør av kjedsomhet her inne. Rai rai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå