Gå til innhold

Hvilken IQ har dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mye rart her inne, så tenkte det kunne være på plass med en liten sjekk......

Gå inn på MENSA å ta hjemmetesten, veldig morsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver ikke du resultatet ditt da?

Skrevet

Jeg har tatt testen på mensa.dk, som dengang var bedre en den norske testen. Men som deg HI, så skriver jeg det ikke;) Bare at det var artig;)

Skrevet

Fordi da kommer bare de som sjekker dette innlegget til å putte inn høyere tall:-)

Virker som mange her tror de er veldig smarte, så da kan de jo ta testen å se hvordan de ligger ann.

Skrevet

Jeg vet jeg er smart;) Så da hadde det vært artig å se hva du, HI, er;)

Jeg som har tatt den danske versjonen:)

Skrevet

Så du mener at ut i fra svar/innlegg her inne som etter din definisjon er "rart" så må det være mange med lav/middels IQ? (hvis jeg forstår deg rett?)

Det kan jo tenkes at mange som skriver/svarer her inne faktisk har en ganske så høy IQ uten at man "ser" det i innlegg/svar. Eller er det slik at man tror at de som bruker masse "fremmedord" i stedet for adekvate norske ord har høyere IQ? Eller de som ikke har skrivefeil?

Har selv tatt mange slike tester (også Mensas), uten at du trenger å vite resultatet, og er enig med deg i at de er morsomme, men her inne tror jeg faktisk ikke at du ser om noen har scoret høyt på slike tester eller ikke.

Og det er vel heller ikke så veldig relevant for å kunne skrive innlegg om det man lurer på eller har synspunkter over, eller gi svar for den saks skyld.

Skrevet

Jeg har 126,er kanskje derfor jeg kjeder meg her inne,for jeg er ganske sikker på at snittet ligge langt under når man ser på alle de hårsåre menneskene som svarer.

Skrevet

gi meglink da. fant bare en test med masse bilder av rundinger, firkanter ol skjønnte ikke bæret. trodde iq gikk på logikk, matte spm ol jeg.

Skrevet

Tok en test og fikk 117, men da hoppet jeg over noen spørsmål.

Skrevet

Det har også med å se sammenheng mellom figurer, og finne den som mangler og slike ting. Du får en del valg og må velge den du tror hører sammen med de andre bildene. Så du har sikkert kommet på den riktige linken.

http://www.mensa.no/?hva=27

Skrevet

Jeg er for første gang anonym, testresultatet blei 147, brukte 7 minutter på testen. Jeg er tidligere mensamedlem.

Skrevet

Tatt den tidligere, lå vel på 140

Skrevet

Din IQ ble beregnet til 117 tilsvarende 87.1 percentile

takk for meg

Skrevet

Hva man har i IQ er ikke så viktig ,det er det man har i EQ (Les :sosial intligens)som viktig.

Skrevet

NEKTER å tro det er så mange spesielt intelligente her inne. Anser meg som rimelig smart og får 119.

Skrevet

Tenkte overhodet ikke på skrivefeil, det sier jo ingenting om IQ. I tillegg blir det jo fort den del feil når man raser over tastaturet:-)

Hovedårsaken til at jeg lurte er at det er så mange her inne som rakker ned på andre om hvor lite smart det går ann å være osv., så tenkte det kunne være morsomt å se ann hvordan det egentlig står til hos folk. Men ut fra svarene her så er det jo litt som i andre tråder at de med middels eller lavere ikke svarer. Det er jo ike så gøy å ta testen hvis du vet at reultatet er heller labert.

Skrevet

omg jeg fikk 103.. haha skamm =/

Skrevet

108 bra eller dårlig? jeg har ikke peiling på sånt

Skrevet

100 er snittet i befolkningen, og over 140 gir medlemskap i Mensa om en vil.

Skrevet

Jeg fikk 110, men da konsentrerte jeg meg ikke noe særlig og ble ferdig for tiden. Det ble 74,8 på persentilen hva nå det betyr. Aner ikke om det er bra eller dårlig.

Skrevet

fikk 125,men da tok eg testen rett etter en fødsel og da virker hodet svært dårlig...hadde blant anna glemt de enkleste spørsmål..det morsomme er at alle trur eg har lav iq...skal ta den på nytt igjen når hodet er komt tilbake for fullt...

det viktigeste er sosial intellegens, spør du meg:)

Skrevet

jeg hadde 108, men prøvde den engang til siden jeg skjønte mere hva den gikk ut på..da fikk jeg 113..

Skrevet

Jeg har aldri turt å ta en IQ-test, rett og slett av ren og skjær frykt ;)

Er det noen som har link til en EQ-test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...