solstråle=) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Lei den mensen jeg nå.. Er det ikke sånn at man har eggløsning dag 10 fra første dag mens? Lurer litt på om jeg ikke skal prøve eggløsningstest. Men når veit man at man skal ta den?
pelleguri:) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Velkommen i klubben Det er så kjedelig! Men vi får bare prøve igjen. Jeg lurer litt på det samme? Har aldri prøvd eggløsningstest. Noen som vet?
Lotta2010x2012 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 De fleste har EL rundt dag 12-16, men dette kommer jo ann på syklusen. Hvis du vet hvilken dag du fikk mens på sist, så stemmer det oftere hvis du teller 14 dager tilbake fra den dagen du fikk mens nå, så ville dette være dagen du mest sannsynlig hadde EL på. Har du rundt 28 dagers syklus så ville jeg begynt å teste dag 11-12 til du får EL. Håper dette hjalp litt:)
solstråle=) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Takk for svaret.. er så lei av å gå å vente på å bli gravid og alle rundt oss blir det med en gang. Er så lei av å tenke på symtomer+++ Sorry syte innlegg.... Men vi har prøvd i 6-7mnd nå...
Lotta2010x2012 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Klart det er kjedelig, men nå har dere ventet lenge nok, så nå er det sikkert ikke lenge til:) Håper det klaffer for dere snart! Jeg er jo bare i min 1. pp, men er veldig spent på hvor lang tid det tar:/
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Føler med deg.... Hater den dagen mensen kommer...etter at man har kjent etter symptomer og håpet og kanskje trodd helt siden eggløsningen...og så kommer møkkamensen.... Like stor skuffelse hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå