Gå til innhold

noen flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet fredag med masse blod overalt, dette var litt brunaktig så var sikkert gammelt. Utover dagen forsvant blødningene og trodde alt var greit. Så våknet jeg lørdag, med masse blod igjen. Det forsvant også utover dagen selvom det på kvelden var blodig slim. Idag var det ingenting og alt virker normalt igjen. Hadde ikke smerter eller vondt noe sted. Er i uke 15.

Ringte legevakta, og der sa de bare; "Det kan være en abort på gang og det kan hende det ikke er en abort på gang". Det hjalp jo ikke veldig på nervøsiteten da..

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd dette utenom litt brunlig utflod av og til når jeg har vært på do.

Men alle blødninger skal sjekkes av lege, så jeg foreslår at du ringer fastlegen din/jordmor! :)

Lykke til, hold oss oppdatert!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd så store blødninger, men jeg opplevde på fredag at jeg hadde litt blod i trusa og litt på papiret en gang når jeg var på do. det ga seg med en gang. jeg ringte føden og fikk snakket med en gynekolog og hun sa at så lenge jeg ikke hadde smerter var det ikke farlig. da jeg var på do i sta hadde jeg litt rødlig utflod. jeg er i uke 16+4. liker ikke dette her for jeg kjenner ikke noe liv enda. hadde jeg bare kjent det hadde jeg nok vært roligere. du kan jo ringe føden og snakke med de. jeg tror jeg skal ringe fastlegen eller jordmor i morgen og høre om de kan sjekke hjertelyden. skal på ul på onsdag men akkuratt nå er det så lenge til.huff så mye vi skal bekymre oss over! ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Hei.. Var hos legen idag. Hu sa at det mest sannsynlig ikke var farlig siden blødningene stoppet av seg selv, og jeg ikke hadde vondt. Tok blodprøver, de skulle sjekke hcgnivået, og skal ta nye til torsdag for å se om det har holdt seg eller er stabilt. Hvis det har det så er alt bra. Synker det derimot er det jo ikke bra. Tok også urin prøve og har visst fått urinveisinfeksjon. Så kan være derfor jeg blør. Tror nok det går bra. Forhåpentligvis.

Skrevet

Flott at alt står bra til. Godt å få snakke med lege og få sjekket at alt er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...