Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet mitt har gårr for ca 15 min siden, men riene er ikke begynt.. fikk beskjed om å holde meg hjemme til i morgen tidlig hvis ikke riene begynner før...syns det var litt lenge å vente...noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, Phoebs! :D

Hvis du har en bebis i hodeleie er det nok ingen grunn til å stresse. Sjansen for at riene starter i løpet av dagen er ganske stor også. (Min første fødsel startet med vannavgang. Hos meg gikk vannet klokka tolv på dagen, og første ri kom klokka ti på kvelden - men da var fødselen igangsatt med modningsgélé og hinneløsning over flere dager på forhånd, og jeg var innlagt.)

Kjenn etter bevegelser fra mini gjennom dagen, og blir du urolig ringer du Føden igjen.

Skal krysse fingrene for at du kommer igang snart! :) Masse lykke til! :D

(Og så krysser jeg fingrene for at min egen fødsel _ikke_ starter med vannavang, da det vil bety ambulanse osv på sete-/tverrleie.)

Skrevet

Hei hei!

Så spennende! Min forige fødsel startet med vannavgang kl 0430 en morgen... fikk beskjed om å være hjemme til kvelden dersom ingenting mer skjedde.. Meen, så begynte riene etter 15 min! og de var intense!

Lykke lykke til!!! får håpe du slipper å vente så lenge! Snart har du babyen din :)

Skrevet

Takk for det:-) Men vet du hva som skjer hvis riene ikke begynner av seg selv? Hvis jeg kommer på klnikken i morgen og riene ikke har begynt, settes de kunstig igang da eller blir jeg sendt hjem igjen?

Skrevet

Jeg mener du blir satt i gang i morgen om det ikk ehar skjedd noe til da. For et par år tilbake gikk det tre dager før dem satt i gang, i høst fikk jeg beskjed om at det var redusert til 1 dag..

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...