oleanna2005 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skal handle på Ica Maxi i morgen. Der har de 10 kroners tilbud denne uka på fiskegrateng,youghurtog forskjellig annet. Det er 3 uker til jeg får penger igjen,og det er lite på kontoen. Er det noen andre som har noe lure tips å dele?
Renate :-) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139371462
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 ligger den tilbudsavisa til ica maxi på nett? fant bare en gammel en jeg..
Renate :-) Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Vet ikke vi fikk den i posten lørdag... Gjelder ikke alle steder ser jeh i avisen her.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 dobbeltsjekk hva som er på 10 kroners tilbud i forhold til hva de koster vanlig i andre butikker. Det er ganske mange ganger jeg har sett varer på 10kr tilbud som faktisk ikke koster mer enn 7-9 kr i andre butikker (ikke salgsvare engang) Ellers bør man vel handle mye mat som kan fryses og tørrmat som hoder seg lenge. Boks mat er også lurt. Vi har alltid et lite lager av brød og rundstykker i fryseren. I tillegg til karbonadedeig, pølser, medisterkaker, kyllingfileer, biff og kjøttboller og diverse frosne grønnsaker. I skapet har vi pasta, ris, poteter, eggnudler, sausposer, div boksmat (bogskinke, sopp, tomatbønner, asparges og mais)
Bettybu Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Er det spesiellt første mnd som er "trang".. SÅ bruk opp det som måtte være i kjøle/skap/fryser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå