*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei schnupp:) Skriver til deg selv om du ikke er her så mye for tiden jeg. Hvordan går det med deg? Klar for skolestart i morgen? Det er ikke jeg! Kunne gjerne hatt mye mer fri! Pluss at jeg liksom skulle skrive 2 oppgaver i ferien, men er ikke ferdig med én en gang. Har tenkt å skrive den ferdig i kveld da.. Men det ser ut til at vi har fri hver fredag, deilig:) Klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2009 Og fri på onsdager som vanlig da;)
monca*84*j12 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 hei hei Er her jeg vet du.. klarer ikke go cold turky på bim.. hehe. er man avhengig så er man avhengig... Om jeg er klar for skole start? ehm NEI sånn ca ikke.... På en måte gleder jeg meg til og komm i gang igjen... Men sliter litt ang pc siden deen arbeids pc'n har gått att hell.. Og denne er det ikke word på, så sliter litt med oppgave skriving og pbl.. Men det ordner seg vel tenker jeg...... Men nica med to dager fri i uken ja...=) Ellers er det ikke noe som skjer.. gruer meg litt til og dra til legen på fredag, men greit og få det unnagjort... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Yeeey, du er her! Bra du ikke har forlatt bim helt;) Er man hekta, så er man hekta ja, hehe. Heldig du er som gleder deg til å komme i gang igjen. Jeg synes pbl er teit, og jeg synes det er teit at vi har to timer pause før forelesningen;P Skulle ønske jeg bare kunne sitte hjemme og lese og skrive;) Er du ferdig med den første oppgaven? Har du fått time på fredag, så spennende!! Du får prøve å tenke på hvorfor du gjør det, og at du kommer et skritt nærmere baby. Kan hende at legen er mye mer forståelsesfull en du tror:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 jeg må jo følge med på folk og hvordan det går... hehe Jeg må jo si at jeg syntes pbl i seg selv er greit og lærerikt... Men gruppa kan du spare meg for... det som også er greit er og vite at man har startet på siste semester... JEEEE.... Har ikke startet på oppgaven jeg.. uff.. jobber best under press jeg hehe. Men det at jeg ikke har no pc som er ok og bruke gjør det jo ikke enkelere heller kan man si.... Jupp kl 13.10 bærer det løs... Men ikke nok met at jeg gruer meg litt så har jeg heller ikke truffet legen min enda heller... så bare det er jo litt skummelt... Ellers gleder jeg meg litt til og komme i gang med litt slanking og kanskje få litt oppfølgng å det så det faktisk skjer noe... Og jeg trur det kan ha mye hjelp også i forhold til spira... Og antakeligvis hele min opplevelse av og være gravid... Syntes det er brutalt med den starten vi har i morgen, thats for shure... hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, det er bra;) Jeg synes pbl tar opp så mye tid! Men det er jo lærerikt. Jeg kunne også spart meg for gruppa... Deilig å vite at det er siste semester ja:) Selv om jeg egentlig har bestemt meg for å ta master hvis jeg kommer inn. Hehe, jeg jobber også best under press;) Irriterende med pc-problemer! Apropos problemer, hvordan går det med gulvet deres? Skjønner det er ekstra skummelt når du ikke har truffet legen din. Men det går nok kjempebra, spesielt når du er så motivert til å komme i gang:) Gleder meg til å høre hvordan det har gått. Brutal start ja, uff!!! Grusomt!!! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Joa, det tar en del tid, og jeg liker virkelig ikke den innleveringen hver uke... finner aldri tid til og gjøre det liksom.. Så bra da, du kommer helt sikkert inn på master... det er jeg sikker på! Jeg kommer ikke inn, det vet jeg.. Jo da det går bra det... nå har vi fått penger og vi har bestemt oss for hva vi vil ha.. og vi har kjøpt til kjøkken og gang.... så da gjennstår det og legge det + kjpe inn tin spise stue og stue,,,, Jeg gleder meg til og komme i gang ja,, som du sier er det jo et skritt nærmere babyn min =') SÅ KLART du skal få vite ALT.... Jeg må jo prate med noe om det og jeg tipper Anders helt sikkert ikke stiller seg først i køen... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 Ja den innleveringen er helt håpløs:( Og denne gangen er det vel gruppa vår som skal ha framføring igjen, æsj.. Tusen takk, så bra du har tro på meg:) Hvis oppgavene i år går bra, så tror jeg at du kommer inn! Dere er godt i gang allerede dere da. Blir nok deilig å få ordentlig gulv igjen! Legger dere det selv? Ja nå er du et skritt nærmere babyn din, og det er koselig at vi skal gjennom utredning sammen. Hehehe, bra at jeg stiller meg først i køen da! Er samme greia her, så jeg er glad jeg har deg! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 ja kje'ipt å ha innlevering, men så blir dere jo ferdige med det da!!! Når vi endelig skal ha det så er det innlevering osv med oppgaver i tillegg... så kanskje du bare skal være glad for det... neh, trur ikke jeg kommer inn..... vet ikke om jeg har lyst en gang.. Lyst og jobbe jeg nå.. så skal jeg kanskje hoppe på noe mer utddannelse etter hvert... time vill shåv.... Ja det er bra... fortalte Anders det jeg sa, og han sa seg enig at det var bra at vi hadde hverandre=) han hadde nok ikke holdt ut med alt jeg hadde på hjertet,,, Nå skal jeg legge meg... weee.. er egentlg litt syk=( Skulle hatt varetelling i dag, men jeg be hjemme siden jeg har vært sjabby siden fredagen og ville være i stand til skole i morgen... ikke veldig bra og være borte første dagen.... klæm og natti
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2009 Ja det er kanskje like greit å ha det med en gang.. Men hvordan gjør de det nå som det bare er 2 case igjen? Blir det mindre framføringsgrupper? Hvis du har lyst til å jobbe, så spiller det jo ingen rolle:) Kommer nok til å følge med på jobber jeg og. Får jeg drømmejobben, så dropper jeg master. Hehe, bra at Anders har skjønt at det er bra da, så blir han kanskje ikke så oppgitt over at du sitter på bim;) Det var tidlig å legge seg. Du får sove godt og gooood bedring! Håper du er i form til i morgen. Blir koselig og ses igjen:) Klæm og natti
monca*84*j12 Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 heihei... da var 1dag overstått og godt er det!!! Anders kom og hentet meg så dro vi og kjøpte hver vår enga genser... var ganske lreight i grunn,,, Ellers har jeg laga middag, kjøttkaker i brunsaus med poteter og grønnsaker... mmmmmm Nå er jeg ganske så sjabby... føler meg ikke særlig fresch for og si det slik... så vet ikke helt med forelseningen i morgen... trur kanskje den faller ut ja... synd det, for Morken er bra... sukk sååå typpisk... HATER og være syk... Men nå skal jeg jo til legen på fredag da om det sku vedvare.. hehe du gjr i kveld da? Jeg så på tv, men den datt ut.. så da sitter jeg her... sukk klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2009 Heihei:) Ja deilig at 1 dag er overstått! Hentet han deg på Blindern? Alltid morro med nye klær, da er dere klare til neste kamp;) Nammmm det hørtes godt ut! Vi hadde ganske kjedelig middag. Kjøttpølser, potetmos og salat, men det var jo godt fordet;) Så dumt at du føler deg så dårlig! Morken er kjempeflink, så det er synd at du går glipp av det. Men han skal jo ha en forelesning til. Håper formen kommer seg snart, hvis ikke får du si ifra når du skal til legen ja. Jeg er også ganske sjabby.. Men det er fordi jeg ikke fikk sove noe særlig i natt, så jeg er stuptrøtt! Blir nok tidlig kvelden på meg i dag. Utenom det har jeg sett litt på TV og sittet her. Skulle gjerne lest litt, men klarer jo så vidt å holde øynene oppe, hehe. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Ja han hentet meg, det var snillt.... Ja morr med nye klær, og jogge klær er deeeeilig... Ja han skal jo det, men utrolig kjedelig og gå glipp av men er man syk så er man syk..... mmm kjøttpølser og potetstappe er nam!!! Kjedelig og være trett da.. Men bare en ting og gjøre med den saken, hoppe i loppekassa.... Men blir vel natta her snart og trur jeg.. er jo ikke noe og sitte oppe etter liksom... tvn er fortsatt svart her... grrrr bedritene tv folk.... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. januar 2009 Heihei:) Hvordan er formen? Håper den er bedre! Forelesningen i dag var veldig bra! Men alt er lagt ut på nettet så du får det med deg:) Du får bare spørre hvis det er noe du lurer på. Jeg var såå trøtt etter å ha stått opp tidlig to dager at jeg sov i 5 timer før jobb, haha! Har ca. 7 1/2 time igjen nå... Trøtt allerede selv om jeg sov mye, hehe. Ferien har satt meg helt ut av "spill". Hva skal du i morgen da? Nå ligger du vel og drømmer søtt om baby;) I sta drømte jeg at jeg hadde vært utro mot Marius med en neger og blitt gravid. Marius ble ikke sint, og gledet seg til å bli pappa til ungen. Hehe.. Og etter det drømte jeg at jeg var Oprah... mye rart man skal drømme... Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå