togutter Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har de siste dagene slitt med hodepine, det er så slitsomt! Har tatt paracet, men prøver å begrense meg..lurer på hva jeg kan gjøre med det? Og hva er grunnen til at gravide sliter med hodepine?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg og sliter med det, noen dager værre enn andre. Jeg er konsekvent på å reise meg sakte, tar meg en lur eller spiser, det pleier nesten alltid å fungere. Jeg har mye hodepine ellers også, og tror jammen meg jeg har mindre nå som jeg er gravid, men jeg holder meg mye i ro også da... Vet ikke helt grunnen, tenker at det er flere ting som spiller inn, mye som skjer i kroppen vår.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 hodepinen er pga hormonene har jeg hørt...pleier å gi seg utover, er verst i begynnelsen... selv er jeg til vanlig plaget med migrene, men har heldigvis bare hatt et anfall foreløpig, og det er mindre enn ellers...vet at mange blir bedre av migrenen i svangerskapet;-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Dette klippet jeg ut på beskrivelsen når man mer i 6 svangerskapsuke: "Du vil kunne oppleve hodepine innimellom og kanskje at du blir svimmel. Dette kan ha med hormoner å gjøre eller forandringer i blodtrykket fordi du har mer væske i kroppen. Det første å prøve da er vann, drikk mye vann og se om det hjelper." Men det er slitsomt ja, jeg er også plaget med hodepine innimellom. Klem og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå