Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse??

http://www.barnesete.no/leye/baby/red/

Jeg bestilte en, satser på at den er brukbar..må jo være sikker for at de skal ha lov til å selge den..men om det skulle vise seg at den ikke er noe særlig så er det jo heller ikke det helt store tapet om vi ender opp med å måtte kjøpe en annen.. Spanande;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det én ting jeg ikke skulle spare penger på så var det bilstol. Det er den viktigste sikkerheten et barn trenger...

Skrevet

jeg skal kjøpe brio prima m isofix. m den så er den faktisk en av de beste i test og den koster ikke så mye heller

Skrevet

leste om den stolen, og virker jo bra. det sto jo også om at den var best i test noen plasser.. vet lite, men den sto ikke i forbrukerportalen(sjekker alltid der jeg..=)

Skrevet

selger vel ikke bilstoler som er til fare for ungen...

Skrevet

Ja er verdt å se nærmere på;p

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man skal "gamble" og kjøpe et ukjent merke på noe av det viktigste man kjøper til et barn.... Hvordan har du tenkt å sjekke om den er "noe særlig"? Det eneste er jo en krasjtest, og det får jeg virkelig håpe du slipper å oppleve.. Nei, det er jo salg overalt hele året nesten på kjente, testede bilseter, så dette ville jeg ALDRI ha vurdert engang.

Skrevet

Enig med de fleste andre her i at bilstol gambler jeg ikke på. Har selv kjøpt et Brio-sete til nestemann, fikk det på tilbud for 1000 kroner med base. Vet de nettopp hadde tilbud på Maxi Cosi-sete på Barnas Hus for 1200-1300 kroner uten base. Det er jo ikke så dyrt.

Skrevet

hahaha. så godt at det fortsatt er hormoner i omløp på siden her, tenkte at det neste vi kan diskutere nå er bakovervendt vs forovervendt barnesete. hvem går for forover? ;)

Skrevet

Brukte forresten maxi cosi cabriofix forrige gang, men ga den lett bort da jenta ikke slo seg til ro i den i det heletatt. Da vi byttet bilstol ble hun mer fornøyd og det ble lettere å gjennomføre en kjøretur. Men så byttet vi selvfølgelig igjen før hun ble året og vokste ut av babystolen. Og siden vi ikke skulle ha flere små (trodde vi..) så ga vi bort bilstolene.

Handler ikke om at jeg personlig er ute etter å spare penger på å skrenke inn på sikkerheten (må le litt der..), men det er ikke alltid at det er det dyreste som er best. Og som nevnt er også dette setet testet og godkjent og scoret godt i tester. Derfor spurte jeg enkelt om noen har prøvd det selv og er fornøyd med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...