Gå til innhold

Så mye sykdom det er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke hørt annet i snart en måned om omgangssyke, forkjølelse og feber. Legevakta i de store byene har vært sprengt av masse mennesker som sitter i timesvis for å vente på en time hos lege. Folk har reist på julebesøk i hytt og pine, like etter at de selv har vært syke. På radioen hørte jeg de si at folk var litt for raske til å oppsøke lege når de ble syke. Litt halsonde og vond mage kunne fort kureres bare om en tok det litt med ro hjemme noen dager.

Hvorfor må folk på død og liv farte land og strand rundt og spre mer smitte rundt seg når de såvidt er i form selv? Kan man ikke bare tida til hjelp og bli ordentlig friske før man drar bort? Er jo bare å bruke sunt vett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske enige!

vi har hatt mye sykdom i jula...

startet med omgangssjuken rett før jul... så ble det vannkopper på ungene to dager før julaften... og så var det omgangssjuka på ungene igjen fredagen nå...

første smitta vet jeg ikke hvor kom fra.. vannkoppene oppsøkte vi selv og den siste smitta kom nok fra noen som vi traff på et besøk i nyttårshelga...

vi selv har ikke vært så mye rundt.. vannkoppene har vi ikke tatt så mye hensyn til, annet at de vi har besøkt har visst om sykdommen... og de sa det var greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...