jannemor;) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei Er i uke 37+5 og har har ikke hatt noe plager under hele svangerskapet. Ikke dårlig og merker ikke kynnere eller noen ting, er akk som før, bare at magen vokser Er også veldig aktiv hjemme, rydder og vasker som før. blir jo seff fortere sliten enn før da.. Flere som har hatt det slikt? åssen er det når dere skal føde da? mvh
jannemor;) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 neeehei, ingen som var int å svare?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hehe nå skal du få svar!!!!!! er 4 gangs gravid... alltid hatt fine graviditeter:) litt små svimmel i starten. er nå 36+5 og i form,men merker som deg at jeg blir fortere sliten når jeg gjør husarbeid osv..må dele det inn i etapper..hehe mine fødsler har gått kjempe fort,og ikke rukket bedøvel¨se.... lurer rett og slett på om jeg har høy smerte terskel..må jo ha noe med det å gjøre`?
Babyønske �� Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har også hatt et topp svangerskap, uten plager og komplikasjoner. Har vært gressenke hele graviditeten og har måttet ordne med det meste selv, nå helt fram til jul, og har ikke hatt noe problemer med det. Har selvfølgelig passet meg for å ta de tyngste takene, og har overlatt det til samboeren min når han har vært hjemme. Men fødsel ja......... nå er det 3 dager siden termin, og har absolutt ingen tegn på at en fødsel er i gjære i nærmeste framtid. Hadde noen murringer før helgen, forhåpentligvis modning. Men i helgen har det vært lite. Trodde kanskje noe var på gang tidlig i dagtidlig, men var bare et par "tak", mer som sterke, men kortvarige mensmurringer. Har ikke merket noe mer, så var visst bare falsk alarm. Begynner å lure på om dette er straffen for et lett svangerskap. At fødselen må i gangsettes osv. Mange som sier den kan starte uten noe som helst forvarsel og kan bli rask og lett, men det har jeg svært vanskelig for å tro akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå