Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er bare i uke 7 og er forferdelilg kvalm. fra jeg står opp om morgenen til jeg legger meg. Jeg må spise hele tiden for å holde det i sjakk men det hjelper bare akkurat når jeg spiser. kan ikke huske jeg var så kvalm sist. skjønner ikke hvordan det skal gå å begynne å jobbe igjen ette juleferien. Noen tips til konstant kvalme?
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 kjære deg.. huff! har det helt likt .. helt pyton!Jeg må også holde blodsukkeret ved like hele tiden og føler jeg aldri har spist så mye som nå! du kan jo prøve disse kjerrigrådene, ellers så kan du få resept på postafen hos legen. Får kjøpt dem reseptfritt også men er en mye mindre pakning for samme pris! håper d snart går over.
_Lotus_ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Joiner denne klubben ja, er bare i uke 7 jeg også og blir bare kvalmere og kvalmere for hver dag som går. I begynnelsen klarte jeg å holde det under kontroll med mat, men nå byr nesten all mat meg imot, og det kommer opp like fort som jeg har spist det. Har allerede kastet opp 3 ganger i dag, helt grusomt. Leste i en bok jeg har at kvalmen vanligvis topper seg ved 10-12 uker (!!!), og gir seg i uke 14, det er enda 7 uker til!!
imoen Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil anbefale deg å prøve ingefærkapsler som selges på apoteket. De har vært til god hjelp for meg. Ellers skal jo akupunktur hjelpe, og sea bands, som også fås på apoteket.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Kjenner til det jeg også.er i uke 11 nå og har hatt det sånn siden uke 5.. MÅ spise for å holde det i sjakk men er ikke lenge det varer.Er såååå lei og det er forferdelig å gå på jobb om dagen.. Håper det snart går over..,nærmer meg jo de magiske 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå