Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Er i uke 25+3. Skal på 3D UL 26.januar. Gleder meg. Har vært på 3 vanlige UL tidligere. En i uke 13, en i uke 18 og en i uke 22. Flere som har vært på 3D? Lillemor sparker masse. Magen "danser" opp og ned stort sett hele tiden. Spesiellt om natta. Morro, men slitsomt i blandt.
Kristinanutten Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Skal på første 3d UL 7. januar - er i uke 27 nå. Gleder meg veldig - håper å se mer enn på den ordinære ultralyden i uke 18. Lykke til med din ul og ei lita tulle!
Plutselig_gravid Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg var på 3d ul i uke 27 i Bergen. Var helt fantastisk opplevelse :) Og det var ikke noe tvil om at det var en liten jente inni der. Nå har jeg tydelig bildebevis;)
Svale <3 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Skal på 3d ul 3.feb. Var på ordinær ul i midten av des, men så lite egentlig. (bortsett fra at alt var som det skulle) Den ville ikke ligge rolig Så det blir spennende å se igjen, spesielt kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå