millie+2klumper Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har bestillt en pakke med clip on extension fra fashiondiva.no og lurer på om jeg har gjort noe dumt? Noen som har prøvd dette? har så lyst på langt hår av og til uten at det skader håret mitt:)
Gøril (210406) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 jeg dytter denne litt opp.. er selv interessert i å vite..
Shinyogsmåen Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Har du noen til å sette det på for deg da? Jeg hadde det på i bryllupet mitt og var veldig fornøyd. Men jeg bestilte ikke derfra, så vet ikke kvaliteten på det der. Jeg valgte å farge extensionene med samme farge som jeg selv bruker for at det skulle se så naturlig ut som mulig, Men det avhenger helt av kvaliteten på håret om de tåler å bli farget eller ikke. For å feste de må du tupere håret ditt i bunn, ellers vil de ikke sitte særlig godt. Men du får nok best resultat ved oppsetninger av håret, eller evt hvis du skal ut på byen så kan du style det litt. Men til bruk til hverdags - så ville jeg ikke brukt det med mindre jeg satt opp håret.
millie+2klumper Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 oki. Men hvorfor ikke til hverdags? sitter de ikke godt altså? er de veldig synlig? hmm.. Ja, er vel for "godt" til å være sant.. Var jo ikke veldig dyrt men håper ikke jeg har kastet vekk en tusenlapp no.
Ajam Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har kjøpt meg det. Men har så glatt hår, så jeg syns det var vanskelig å få til å sitte. Jeg syns det virket unaturlig på meg.. Har brukt det en gang, og er intr i å selge det til en billig penge.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker clipons og er kjempefornøyd bruker til hverdag og fest.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg var hos frisør og forhørte meg litt, og de ville ikke anbefale meg det siden håret mitt er så glatt.. Spenner og strikker bare sklir ut..
Tropiskjuice Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 hei. jeg og har sånne og syntes de fungerer kjempe bra. har kjøpt mine hos frisøren. bruker de til fest og hverdags,ser ikke uekte ut i det heletatt. det er jo ekte hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå