Gå til innhold

Termin i dag, meen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er dagen her! Jeg er så utrolig lei og spent nå - vil bare møte lillegull!! .....men det ser ikke ut til å skje noe som helst ennå :-/

Har en veldig merkelig følelse i underlivet eneste.. nesten litt sånn "verkende"... i tillegg til at det kjennes som at jeg er dårlig i magen.. Sånn litt murrende nederst.. Noen som vet om dette kan være en start, eller er dette noe heeelt vanlig som også kan oppstå tidligere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være dårlig i magen sa de på svangerskapskurset at var et såkalt usikkert fødselstegn. Kunne være starten på noe, men var ikke sikkert at noe kom til å skje... Er selv 6 dager over termindatoen og her kjenner jeg absolutt INGENTING! GRRRR....

Skrevet

I dag har jeg gått tur på snart 6km i tillegg til at jeg har gått i trapper.. Kjenner det kanskje hjalp på litt - både kynnerne og murringen har blitt mye sterkere.. Så nå er det bare å fortsette slik til det kanskje kan skje noe :) Orker ikke gå 14 dager over nå!!!

Skrevet

Går her også over termin uten å merke noe som helst. En og annen mensmurring innimellom de siste dagene, men ser ikke ut til at det er noe på gang av den grunn. Har også vært dårlig i magen siste uka, og har også hørt at det er ganske vanlig når det nærmer seg. Har tatt det veldig med ro noen dager, bare sløvet i sofaen. Noen sier det er det beste å gjøre.

Men i dag bestemte jeg meg for å være litt mer i aktivitet, så har rydda vekk litt jul, rydda i en bod og litt sånt forskjellig. Får kynnere av det, det har jeg ikke hatt så mye av tidligere, hvertfall ikke så merkbare, så tydelig at noe skjer når jeg er i bevegelse da.

Såg i et annet innlegg her at fødselen hadde startet av latterkrampe, men det funker heller ikke. Har siste uka ledd(dels med krampelatter) meg gjennom drøssevis av bildene og kommentarene på facebook-gruppa "Vi som fascineres av bildene på finn.no" men til ingen nytte tydeligvis :-)

Skrevet

Samboern min er en moroklump og får meg til å le støtt og stadig. Sist i gårkveld. Lo så tårene trillet, men neida.... I dag har jeg vaska gulvene og gått tur... Lurer på hvor lenge jeg må gå i trappene for at det skal funke? Har mange trappetrinn i blokka jeg bor i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...