Gå til innhold

Klar for å prøve igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mistet vår lille gutt 28. nov i fjord. Ble satt igang, og fødte 30. nov. Han ble 27 + 3 og døde av en tumor på hjertet. Det har vært en veldig spesiell jul og nyttårsfeiring, men vi er klare til å prøve igjen. Vet vi kommer til å få oppturer og nedturer, men vi vil ikke sitte og vente, for neste svangerskap kommer nok til å bli vanskelig sånn mentalt sett uansett.

Jeg blødde i ca 2 uker, så hadde jeg oppphold på noen dager, før jeg fikk en liten blødning igjen på noen dager. I romjula har jeg hatt en liten følelse av at det var en el på gang, men det har vært vanskelig å sjekke etter el slim. Nå har jeg spottet et par dager, men ikke hatt de vanlige mensmurringene. Mistenker at det kan være ønsketenkninger at en ny graviditet er i gang, for det er akkurat 5 uker siden jeg fødte i dag. Skal på etterkontroll den 21. jan. Både gleder og gruer meg til jeg blir gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist å lese om gutten deres... Kan ikke en gang sette meg inn i hvor vondt det må gjøre! Er selv 27+1 nå...

Men LYKKE TIL med prøvingen!!! Håper magefølelsen din stemmer og at du er gravid igjen, eller at du blir det VELDIG snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...