Gå til innhold

Pris (upris) hos frisøren...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy...fader så irritert jeg blir. ...

Var hos frisøren på lørdag og bestillte time. En hyggelig jente så på håret mitt og sa det vil koste ca 790 kr for striper. (det jeg ikke visste var at dette var en lærling som sa dette).........

Kom dit senere på dagen og fikk satt meg i stolen.

Stripet med folie og skjærte litt i håret. + litt kur selvsagt. Det MÅÅÅÅTE jeg jo bare ha. hehe. Jeg har halvlangt blondt hår.

Kjøpte en kur, og da jeg skulle betale, fikk jeg sjokk.........

KR 2206,00 ...........jeg ble så papp og forbannet, og sa i fra. Men det eneste de sa, var at den prisen jeg fikk oppgitt var nok fra en lærling.

Jeg ble kjempefin på håret, men det blir en smule bismak av det hele.

Noen andre her med samme erfaring? Hva gjør man? Kan man klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2200 kr for striper og kur? Uten klipp? Hadde klikket i vinkel.

Om lærlinger oppgir en pris bør de understreke at de er lærling.

Skrevet

Hvor var dette da? Innmari dyrt.

Var hos frisøren like før jul og fikk farget klippt å (folie) stripet håret, det betalte jeg 1100 kr for. I Oslo, riktignok ikke i sentrum (eller en stor kjede) men for det... Heller ikke hos vietnameseren på hjørnet:)

Skrevet

Jeg ville klaget!! Det var dyyyrt!!

Jeg klippet bare håret hos lærling sist og det kostet meg hele 300 kr....

Skrevet

Det var da jævla dyrt da..

Jeg får kur, klipp, fare\striper, vask og føn for 1200 - 1500 kr.. Det er ikke lærling og er på Design.

Skrevet

Ja, vet du - jeg klikket totalt he he he he

Jeg har grublet og grublet - og skal sende en mail i dag.........

På et kjøpesenter ja. På Hamar.

Men uansett er jo dette svindyrt.........og nå i januar også snufs snufs .

Har sååå dårlig samvittighet for at jeg bestilte den jævla timen hehe

Skrevet

Jeg var i Oslo, på St.hanshaugen (ganske dyr salong) og betalte 1800 for "alt" tidligere i høst. Så du kan si jeg fikk sjokk nå ja...........De har også en salong på Gjøvik på CC.

Det er så innmari synd, fordi jeg ble jo kjempefornøyd:)

Skrevet

Der jeg jobber ville det kostet ca 1600 for foliestrip og klipp- med kur + kjøp av kur ville det blitt ca 2100 kr hvis du hadde valgt den dyreste kuren. Men salongen burde ha opplyst deg om at prisen de oppga var lærling pris. Gå tilbake igjen og snakk med lærlingen du pratet med.

Det blir jo uansett ord mot ord og jeg tror ikke du får noe penger igjen-men du kan jo forsøke.

Skrevet

da har de lært opp lærlingen for dårlig...

for er det prisen for å gå til en lærling skal det opplyses at det er det..

som hovedregel burde de si prisen hos vanlig frisør, og heller opplyse om at den og den er lærling og har tid da og da.. og at det da koster så og så mye....

Skrevet

Man går ihvertfall ikke tilbake dit flere ganger for å få gjort noe... Hadde ikke jeg gjort ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...