Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Vi mistet vår lille gutt 28. nov i fjord. Ble satt igang, og fødte 30. nov. Han ble 27 + 3 og døde av en tumor på hjertet. Det har vært en veldig spesiell jul og nyttårsfeiring, men vi er klare til å prøve igjen. Vet vi kommer til å få oppturer og nedturer, men vi vil ikke sitte og vente, for neste svangerskap kommer nok til å bli vanskelig sånn mentalt sett uansett. Jeg blødde i ca 2 uker, så hadde jeg oppphold på noen dager, før jeg fikk en liten blødning igjen på noen dager. I romjula har jeg hatt en liten følelse av at det var en el på gang, men det har vært vanskelig å sjekke etter el slim. Nå har jeg spottet et par dager, men ikke hatt de vanlige mensmurringene. Mistenker at det kan være ønsketenkninger at en ny graviditet er i gang, for det er akkurat 5 uker siden jeg fødte i dag. Skal på etterkontroll den 21. jan. Både gleder og gruer meg til jeg blir gravid igjen.
Lotta2010x2012 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har en i familien som måtte føde ut babyen, fordi den ikke hadde noe hjerne. Husker ikke hvor langt ho var kommet, men var ihvertfall over 20 uker. Men hun ble gravid på nytt et halvt år senere, og det gikk kjempe fint! At alt ikke går som det skal innimellom, betyr ikke at der er stor sjangs for at det skjer igjen, heller det at det antagelig ikke skjer to ganger med samme persom:) Så tror ikke du bør bekymre deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå