Norwegian by injection Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Så mye mat, besøk, unger ol. Det har vært kjempekoselig men jeg synes det blir deilig å komme tilbake til den 'normale' hverdagen igjen. Flere?
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Nei, men jeg holder på å gå på veggen av kjedsomhet.... Her er de fleste syke uteom meg.. Altså ble det ikke helt som den planlagte hyggelige familiejulen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Ja, er faktisk ganske sliten og trøtt! Jeg er gravid i uke 19, så det henger kanskje sammen. Men helt forferdelig å være så trøtt og uopplagt hele tiden.. skal bli deilig å begynne å jobbe igjen i morra ja, har hatt ferie i over 2 uker. Blir nok en treig start, men mot slutten av uka eller etter neste helg håper jeg formen stiger igjen:)
Gøril (210406) Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 ja, men bare fordi vi har vært syke på omgang her.. snuppa er fortsatt forkjølet og sover dårlig om natten..,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå