Gå til innhold

Flere som er utslitt etter juleferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mye mat, besøk, unger ol. Det har vært kjempekoselig men jeg synes det blir deilig å komme tilbake til den 'normale' hverdagen igjen. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg holder på å gå på veggen av kjedsomhet.... Her er de fleste syke uteom meg.. Altså ble det ikke helt som den planlagte hyggelige familiejulen.

Skrevet

Ja, er faktisk ganske sliten og trøtt!

Jeg er gravid i uke 19, så det henger kanskje sammen.

Men helt forferdelig å være så trøtt og uopplagt hele tiden..

 

skal bli deilig å begynne å jobbe igjen i morra ja, har hatt ferie i over 2 uker.

Blir nok en treig start, men mot slutten av uka eller etter neste helg håper jeg formen stiger igjen:)

 

Skrevet

ja, men bare fordi vi har vært syke på omgang her.. snuppa er fortsatt forkjølet og sover dårlig om natten..,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...