Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Faens dritt. Helvetes FN som opprettet den staten. Helvetes USA som har vetorett i FN. Måtte pesten ta dem alle, og toraen sitte godt i vrangstrupen på de som har fått landet fra Gud.
Gjest Siklerotte Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Ja, hvorfor kan de ikke bare flytte til Svalbard?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Kunne de ikke bare gjort som før da, levd i gettoer i store byer rundt omkring i verden og vært det misforståtte folkeslaget, som alle er ute etter. Som om det er veldig rart.
Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Mhm. Det fungerte jo så godt sist man prøvde det i Europa.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Jeg liker ikke ekstremister, verken Israelske eller Palestinske. Gørra er at det er de mest koko folka som blir hørt mest i begge leire.
Januarjubel! Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Vel, nå har de vel uansett ødelagt alle muligheter for fredelig og harmonisk co-eksistens for all overskuelig framtid. Denne konflikten virker, som de fleste andre større ditto, uløselig. En sak med flere sider; ja absolutt. Men akkurat nå hater jeg Israel jeg også.
Mom2Two Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Kan man ikke finne et øde landområde der man plasserer ekstremister av alle slag, så sprenger man hele dritten?
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 Næh, trenger ikke sprenge noe for dem. Ekstremistene er åpenbart fortrolige med eksplosiver.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 Ai ai....det kommer til å bli en evig voldsspiral. Begge sider har mistet venner og familie, og det må ærbødig hevnes. Og dermed er sirkelen sluttet. De kommer til å bombe hverandre tilbake til steinalderen med våpen supplert av støttespillerne som heier ivrig fra sidelinja. Det er faen morbid.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Islendingene vil ikke ha øya si mer, Palestinerne vil ikke ha Israelerne... Islendinger, israelere. Hipp som happ. De kan bytte?!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Jo, hvorfor ikke. Palestinere liker blonde mennesker så de kunne kanskje bodd fredelig sammen? Jeg synes vi burde fremme forslag jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2009 Fundamentalister funker ikke samme hvor du stapper dem. Og å la jøder drive etnisk rensing i et land de har fått opprettet som sitt, som plaster på såret fordi Hitler var dum, er også ganske usmakelig. Og okkupasjonen og 6 dagerskrigen like så. Beklager, men for min del så måtte gjerne alle jødiske nybyggere bli tatt av flom. Jeg har null sympati. Og det hjalp ikke at Siv Jensen talte deres sak heller. Men jeg tror ikke Hamas har løsingen heller, de er jo for utradering av alle jøder i hele verden. Og det finnes sikkert noen ok jøder også, selv om de ikke er på tv. Når et av de mest oppegående menneskene jeg vet om er gift med en praktiserende jødisk dame, så er hun et vitnesbyrd på det for min del i alle fall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2009 Lansere fredsplanen "veikart til island" istedet for "veikart til fred"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå