Mor di! Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har til tider så sinnsykt vondt i hodet, det verker overalt og varer lenge. Hadde det ikke slik i forrige svangerskap, men hadde forsåvidt ingen av plagene jeg har fått denne gangen sist gang.... noen flere som sliter med hodet?
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jepp,jeg er sykemeldt 50% pg.svangerskapsmigrene. Men begynner å ta på nå, så regner med det blir full sykemelding snart.. Men du bør få sjekket at det ikke er svangerskapsforgiftning..
Dolla&Heidi&spire Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg gjør det! Nytt for meg dette med hodepine... Men noen ganger kommer det skikkelig og da er det bare å gå å legge seg... Klarer ikke annet.. Så dette er noe man kan få under graviditete altså? Har ikke pratet med legen om det...
Madam-mim Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Uff, ja har det jeg og. Har hatt veldig sjeldent vondt i hodet før jeg ble gravid. En gang i halvåret kanskje. Mens nå får jeg sånn intens hodepine så jeg nesten ikke kan se ut hodet ca 1 gang i uken eller no. Men det hjelper etter en stund når jeg får tatt et par paracet. Men det er ikke godt. Får snakke med legen om dette i morgen.
Mor di! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg får også ta meg en telefon til legen i morgen om det ikke blir bedre-da er det i såfall skikkelig vondt på 4. dagen... ikke bruker jeg å ha veldig vondt i hodet ellers jeg heller, så er ganske nytt for meg. Før har det kanskje vart max en halv dag, men er litt slitsomt når det er kronisk over flere dager. Har lest litt i forbindelse med svangerskapsforgiftning, men er kun i uke 16 så er vel litt tidlig...? Huff, starter på jobb i morgen igjen etter ferien, så håper det kommer seg. God bedring til alle i samme situasjon! =)
baima Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 lurt å få sjekka at det ikkje er høgt blodtrykk. sjølv hadde eg vondt i hode fra veke 8 el 9 el rundt der og hatt det heile tida, først nå etter veke 30 at det har avtatt litt. har hatt vondt uavhengig av korleis blodtrykk har vore, så har spist masse paracet og paralgin forte (etter avtale med lege)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå