Gå til innhold

Kan eg vera gravid uten symptom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test, men har ingen symptom.

Muligen litt ømme bryster, men...

Forrige gong var eg fryktelig kvalm frå første dag...

Kan eg vera gravid sjølv om eg ikkje har nevneverdig med symptomer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det kan du :) Jeg hadde ikke noen symptomer de første 10 ukene.. Kun litt ømme bryster. Har begynt med litt kvalme innimellom, og mer "vondt" i magen og ryggen nå de siste ukene... er 13 uker i dag :)

Skrevet

Ja, det kan du. Hadde ingen symptomer sist.

Skrevet

Godt å høre at det er fleire som har det sånn ellr har hatt det sånn...

Vert litt bekymra, liknar ikkje på sist gong dette.

Alle forteller om alle symptoma og, ingen som seie noko når dei ikkje får symptom...

Har begynt å glede meg masse. Men er berre 4+4.

Ting kan gå gale enno, men satser på at alt går bra.

pleier de forresten gå til lege for å bekrefte graviditet, eller er det greit å stole på heimetesten og vente til det er nødvendig med kontroll.

Er så mange år siden, og den gang var det ett sjok og ikkje venta...

Skrevet

Hei! Jeg har ikke hatt symptomer bortsett fra øme bryster i det hele tatt. Er 25+3. Har ikke hatt antydning til kvalme. Tok ganske lang tid før jeg innså ovenfor meg selv at jeg var gravid. Selv om jeg var på UL i uke 13. Hadde jo ikke følelsen av noen ting.

Skrevet

Det er vel sånn eg føler det. Håper følelsen kjem..

Men var skikkelig dårlig sist, og savner det i grunnen ikkje.

Reiser mykje og studerer så har i grunnen ikkje bruk for spying og sånne ting...

Tusen takk for svar. Det er så godt å høre at fleire opplever det.

Skrevet

Heisann!

Hadde det på samme måte som deg eg! Trudde ikkje eg var gravid, for tidligere har eg fått ømme pupper før IKM. Denne gangen merka eg ingenting, trudde difor det berre var litt "krøll" med perioden min. Men tok test når eg hadde gått ei veke over tida og den var meget positiv :-) Til gjengjeld har symptoma begynt å komme no.... E supertrøtt heile tida og periodevis kvalm, kaster heldigvis ikkje opp!

Men poenget mitt er at alle svangerskap er ulike, nokon går vekesvis uten eitt symptom, andre får med ein gang og så har du symptom som kjem meir "snikande" litt etter litt :-)

Eg er 6+4 no og stoler på heimetesten, tenkte å bestille time hos jordmor om eit par veker. Men eg bur på ein liten plass og det er ingen ventetid på å komme til hos verken jordmor eller lege, så difor venter eg litt til tenkte eg

Gratulerer så masse til deg og nyt vekene uten plagsomme symptom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...