Gå til innhold

vondt i magen om nettene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei de siste dagene har jeg hatt skikelig vondt i magen og ryggen om nettene.. Noen som vet hva det kommer av? Det er en ekstremt ekkel smerte.. ikke noe lignende jeg har kjent før.. Det er vondt i hele magen og på innsiden av ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har akkurat det samme, men vet ikke hva det er. Det er sånn jeg kan tenke meg at rier er egentlig. Ikke noe system på det hos meg- det går over etterhvert. Er det dette de kaller falske rier eller maserier mon tro?

Skrevet

Jeg har hatt maserier/ falske rier... men de kommer jo som kynnere.. bare at di gjør sykt vondt!! Dette er mer en konstant smerte/ubehag som varer hele tiden.

Skrevet

har noe lignende, er vondt når jeg snur meg, og når jeg skal stå opp er jeg liksom veldig øm i magen. må sitte litt på sengekanten å vente på at d skal gå over.

Aner ikke jeg. Men synes det ofte er for lenge mellom jordmorundersøkelsene nå, må gå så lenge å fundere på hva ditt og datt kan være:)

Skal på tirsdag, så da får jeg forhørt meg litt:)

Skrevet

maserier er som rier men stopper opp. men som regel kommer dem ikke før man venter tredje mann faktisk(etter egen erfaring og hva jeg har hørt fra jm) ellers så kan jo kynnere være ganske ubehagelige da, vonde også vil jeg si, men dem er ganske så uregelmessige og tar seg jo ikke opp på den måten. men jeg også sliter på nettene og det kan være et sant mareritt. tenk over hva dere har gjort i løpet av dagen... det kan jo også ha noe å si, om du er sliten i kroppen eller ei..det virker inn på meg.

Skrevet

jeg å! når jeg må opp om natten på tisserundene mine, er det sinnsykt ømt nederts på magen, klarer liksom ikke å rette meg opp med engang. I tillegg er det vondt å snu seg i senga. I mårrest våknet jeg med ryggvondt og magevondt, og var kvalm! SLIIIIIITEN*

skal til jordmor på tirsdag, så da skal det spørres! for jeg aner ikke om dette er normalt!

Skrevet

jeg har det om morgnene og kan ikke ligge mer i senga da,,, trodde kanskje det var pga full blære eller noe, men det kjennes ikke ut som det...

Skrevet

Jeg har også smerter nederst i magen når jeg reiser meg for å gå på do om nettene, trodde det var pga bekkenet jeg. Er alltid veldig stiv i bekkenet hver gang jeg reiser meg på natta, men har ikke bekkenløsning.

Skrevet

Skal eldigvis til JM i morgen får forhøre meg da... Ser ut som vi er mange her med forskjellige vondter rundt forbi i magen.. hehe så det er sikkert helt normalt. Husker at JM sa en gang at livmoren er veldig ømfintelig.

Jeg har hatt vondt nederst i magen når jeg ligger og må på do om nettene.. Tipper dette er blæra som er i helspenn for det river skikkelig når en snur seg. Men sånn vondt jeg har nå er anderledes, hele magen og på innsiden av ryggen utrolig vanskelig å forklare.. tror jeg må ha med en liten lapp på nattbordet så jeg kan skrive ned og forklare JM hvordan det kjennes ut.. for det klarer jeg ikke å huske nå.. =) Høygravidtåke!! haha

Men er dere også dårligere i formen nå på slutten...?? er skikkelig dårlig fra jeg står opp til langt utpå dagen... Får ikke formen før helt på kvelden.. men da er jeg sliten på andre måter... Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...