maizi Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/2454a3 Har jeg el på dag 14 el på dag 16? Føler dag 16 passer bedre både med tanke på el test og temp?? men jeg er nybegynner her så håper dere med mer peiling kan hjelpe meg! På dag 14 tok jeg en el test på morgenen som var neg, fikk pos test på kvelden. Kommer el så fort etter pos test? Og er den pos i flere dager etter el? blir veldig glad for svar!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Hei Maizi! Ja, var litt vanskelig den der... For det er jo to alternativer, du kunne f.eks drømt, hatt litt feber eller noe som fikk tempen til å stige på CD 15, men samtidig kunne det vært noe som påvirket tempen din til å bli ekstra lav på CD 16. EL-slim og EL-tester er ikke sikre tegn på EL, men tempen er jo veldig sikker. Hvis FF ikke er helt sikker på når EL er, så blir de røde linjene stiplet, mens hvis FF er sikker på at EL dagen er riktig blir det vanlige streker slik som du har. Jeg mener at du hadde EL på CD 14 da.
maizi Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for svar! Noen av dere er jo eksperter på dette, og det er jo bra for oss andre:) Jeg jobber turnus, så er vanskelig å være helt konsekvent med temp, kanskje derfor den ikke er helt tydelig. Er nok dag 14 som stemmer da, hadde sex annenhver dag rundt det så da gjenstår det å se om det holder!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Ja, hadde du sex annen hver dag, så er du nok safe! Tvi, tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå