Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Sånn er det alltid også. I natt har jeg sovet ekstremt lite pga verk i begge benene. Jeg sliter med noen nerver som ligger i klem, og da verker det om natta særlig. Jeg la meg tidlig, klokka elleve. Gubben satt og spilte på PCen til nærmere tre før han kom inn. Klokken halv syv klarte jeg ikke lenger ligge i sengen, og sto derfor opp. Da jeg sto opp våknet ungene og jeg tok de opp og stelte frokost osv osv. Klokka halv elleve vekker jeg gubben og lurer på om han kan stå opp sånn at jeg kan få meg en time på øyet siden jeg har sovet så dårlig. Første han starter med er at han har sovet så dårlig og hatt vondt i magen og vært kvalm i natt. (nei, han har ikke vært våken, men sovet alle de gangene jeg har vært oppe...) Så står han opp, og jeg legger meg. En halv time etterpå kommer ungene inn og sier de er sultne - og jeg spør hvor pappa er? "Sover på sofaen..." svarer de.. Og der ligger han jommen ennå. Drittgubbe som alltid er så jææævlig egoistisk...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Han er slik fordi du tillater det, sett ned foten og forklar han at det å ha unger er en delt jobb, der begge må bidra for at ting skal fungere, og sitte opp til langt på natt fungerer ikke i lengden!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Du skriver ALLTID.. Det vil si at han har en gjennomgående egoistisk oppførsel. Og at du godtar det i og med at du fremdeles er sammen med ham og går bak og ordner opp.. For du sto sikkert opp og lagde mat til ungene?? Ta en skikkelig oppvask. Sett ham på plass. Og hvis det ikke hjelper, pleier det å funke med å kaste ham på hue og ræva ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå