Phu Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Når fikk dere pakken fra Rimi, bestilte den i oktober , men har ikke hørt fra dem ennå...... Hadde jo vært kjekt å hatt de før fødsel....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har også bestilt men ikke fått. Måtte sende mail til dem. Der sto det at jeg fikk den 3 uker før termin, men sendte ny mail i dag igjen og purret.. gjør det du også..
Phu Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 3 uker før termin ja..... oki da skal jeg se i posten i morgen og om den ikke er kommet da så får jeg sende en mail for å høre.....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bestilte også rimi pakken for en evighet siden, har nå en uke til termin og har ikke mottat noe som helst. Hørte at de var gått tom eller noe -at den var avviklet??? Skal ikke si det sikkert altså - men mener jeg leste det et eller annet sted... Har værtfall ikke fått noe pakke eller hentelapp jeg..
Hakkamella Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Sendte email til ica gruppen og etterlyste, for det er nå bare 4 uker til termin. Fikk svar at den blir sendt meg 3 uker før termin.
Herkules Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Den kommer nok. Jeg meldte min interesse leenge før termin og fikk beskjed om at den ville komme 4 uker før termin. Da den tid kom var de tomme. Jeg fik beskjed om at det ville komme hentelapp så fort de hadde. Denne hentelappen kom ETTER fødsel og jeg fødte 2uker ETTER termin så ja da det er bare å smøre seg med tålmodighet (Purret 2 g men fikk beskjed om at jeg bare måtte vente)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå