Gå til innhold

vi som skal føde i tønsber i feb...


lchristin-nydelig tulle

Anbefalte innlegg

åssen står det til m dere? har dere masse kynnere?

her er det nesten uutholdelig og mannen min er på nordsjøen og jeg er jo kjempe redd for at noe skal hende før han kommer 14 jan. men nå er det jo bare 10 dager igjen, men er redd dem dagene blir laaaange ja.

bekkenløsning har jeg fått kjennskap til og må si jeg har noen perioder om dagen hvor jeg syns fryktelig synd på meg selv ja...hehe men nå skal minsten på 3 i bhg. igjen og da får jeg slappet litt av. han får jo ikke akkurat vært så masse ute nå. stikker han så står jeg der. for å løpe det har jeg prøvd på og kunne vel likegodt bare stått stille for det stoppa fort =) så takker det mennesket som lagde lekebiler!!! for det er leken som går hele dagen,og han storkoser seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal også føde i Tbg. Har termin 17.feb. Skal jobbe 3 uker til jeg da..Jobber fortsatt fullt, så jeg gruer meg litt til disse ukene, men det går vel på et vis..Ventetiden blir iallefall kortere når man har noe å gjøre, synes jeg..Vet du forresten om det er badekar på den "vanlige" fødeavdelingen, og ikke bare på den fødestua? Har tenkt å ringe inn dit å høre en dag..Har lyst å ha tilgang på badekar jeg da..Vet du hva det blir eller? Vi venter en gutt;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. jeg trur dem har badekar der,håper det jeg å..

vi venter ei jente=)

må si jeg er imponert over dere som jobber til the end! jeg stamper meg avgårde her fra sofaen til do..hehe

satt å tenkte at jeg skulle handle til bagen i morra, men så kom jeg på at det spørs jo hvor langt jeg klarer å gå... hehe ikke lett dette. hodet vil, men kroppen er ikke helt enig =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Skal føde i Tønsberg med termin 9. februar! Ikke lenge igjen!

Har også de siste ukene hatt mye kynnere som kommer av alt og ingenting!! Må sette meg ned, stå stille noen ganger når det er som verst! Sover litt dårlig på nettene og for tiden, så litt lite energi. Blitt sykemeldt i dag for resten av tiden før jeg går ut i permisjon,

Synes tiden har gått utrolig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s. De har forresten badekar på alle fødestuene! Var på sykehuset i dag og hadde samtidig omvisning. Veldig fine fødestuer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så artig!!! nå ble jeg glad... man kan vel føde i dem å?

i dag har det gått greit, kynnere ja, men ikke så kraftige som de andre dagene.. så i dag har jeg også fått gjort litt. har pakket bagen, vasket himmelen,kanten rundt,dyner til vogna og senga,gått gjennom minstemann sine klær og hva vi har av utstyr og hva vi evnt.må kjøpe. lagt av en kommode på jysk.. og vært hos tannlegen etter at jeg nøt en herlig karamell..hihi så i dag har jeg faktisk fått gjort litt nytte og det har vært utrolig herlig!!! følt meg i live. så nå er det natta og jeg gleder meg til en ny dag i morgen med masse små ting å gjøre. er faktisk veldig glad nå. føler at ting endelig faller på plass, hele jula har vært tung m smerter så jeg føler meg jo nesten som et nytt menneske her...hehe.kanskje det bare er hormonene som har sluppet taket på meg....for dem har vært ekstreme altså.

da blir mannen glad=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tror det skal gå greit å føde i badekar på fødestua om man ønsker det.Lå i badekar et par timer med førstemann, som nå er 2 1/2, men fødte ikke der.(var i Tromsø). Fødselen tok veldig lang tid, og en del komplikasjoner! Håper på en bedre fødsel denne gang! Glede-gruer meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vetdu det gjør jeg å.. har hatt så masse greier på at nå er det ikke lenge før... plutselig er det ingen plager... har faktisk fått gjort masse, og det er lenge siden jeg har greid for å si det sånn....føler det er stille før stormen her... hadde for første gang fin urin prøve.alt var neg. og blodtrykket var litt høyere enn mitt vanlige..(ikke høyt..men jeg har t vanlig lavt) var veldig kvalm og dårlig i magen og skikkelig murringer i ryggen til morran..plutselig er alt borte.. alt jeg har er svake kynnere og litt luft i magen(trur jeg..hul inni der..) mannen min som egentlig ikke skulle kommet hjem før 14 jan, kommer på torsd. istedenfor... heldigvis.. jeg har gått å vært livredd for at noe skal skje før han kommer hjem... så jeg gru gleder meg. satt opp senga hennes i dag..å såååå fin den ble!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...