Brugda Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Først ved forventet EL julaften viste den i 2 dager, en dag nev, så pos. Har ikke testet før idag og nå er den superpos:O Hva skal dette bety? Er jo på dag 24 idag..
Nims Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Oi, det kan jo bli spennende! Hvor lang er syklusen din? Jeg vet ikke om Donna kan slå ut når du er gravid, sånn som enkelte vanlige EL tester kan gjøre med noen, men man kan jo håpe?!? Kanskje ta en test i morgen? :-)
Brugda Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Er ikke helt sikker på syklusen, har ikke fulgt med eller testet el før de siste 2 mnd. Men ca 30 dager +/- tror jeg. Mannen jobber på havet og er sjelden hjemme ved el så tør ikke håpe på noe heller. Hadde sex ca 3 døgn før det jeg tror var el, så det er jo en liiiten sjans da? er det ikke for tidlig å teste nå ?
Nims Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Da er det kanskje litt tidlig å teste ja.. Burde kanskje vente til dag 27. Om du ikke har mange tester liggende da:p Om den blir positiv de neste dagene også, må det jo bety noe?? Spennende:-) 3 dager før holder nok ja. Det er andre pp jeg bruker Donna. Brukte vanlig EL test også, bare for sikkerhetsskyld lissom. Jeg testet med Donna rundt IKM sist måned, og den var bare negativ.
Brugda Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fikk visst mensen idag jeg, så da skjønner jeg lite. Den skal jo ikke vise EL da? og i tillegg kommer jo mensen en hel uke for tidlig.. jaja da slipper jeg ventinga ihvertfall.. har du barn fra før?
Nims Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Det var tidlig! Synd:-/ Rart.. Pleier du å ha ustabile sykluser? Kanskje du burde teste med Donna hver dag en måned, skrive opp resultatene og se om du får noe logisk ut av det? Meeen.. noen har blødninger når dem er gravide også, kan du være det tro? Jeg har ingen barn nei.. Har du?
Brugda Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 Nei ikke så mye som en uke ihvertfall. Er nok ingen tvil om at det er mensen:/ Jeg har ei datter på 20 mnd. har vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg visst det 100% sikkert ved IKM.. spørs om jeg gidder å bruke Donna hver dag i en mnd hehe;) men kan jo prøve.. har dere prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå