Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig hvor fort man glemmer sånt... bare 2 år siden sist, men...

Når fyller man ut papirene om permisjon? Og får man dem hos NAV eller hos arbeidsgiver? Leveres arbeidsgiver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder at Nav får søknaden 1 mnd før du går ut i perm. Papirene henter du fra nettsiden til Nav. Arb.giver skal sender lønns-og skatteopplysningsskjema samtidig.

Skrevet

Holder at Nav får søknaden 1 mnd før du går ut i perm. Papirene henter du fra nettsiden til Nav. Arb.giver skal sender lønns-og skatteopplysningsskjema samtidig.

Skrevet

Det kommer an på kapasiteten ved ditt NAV kontor. Ikke alltid at 1 mnd er nok hvis du vil være sikker på å få utbetalt fra når du går ut i permisjon. Jeg søkte i slutten av oktober, og har enda ikke fått noe svar. Begynte i permisjon 11. des.

Hører ikke til noe stort NAV kontor, så trodde ikke det ville ta så lang tid. Men det gjør det tydeligvis. Fikk brev i begynnelsen av desember om at de hadde mottat søknaden, og det er alt jeg har hørt fra dem.

Jeg leverte søknaden på NAV-kontoret, men så hadde jeg spørsmål om et par ting. Det går sikkert an å sende søknaden også. Arbeidsgiver får så brev fra NAV om å sende inn lønns og inntektsopplysninger

Søknad om permisjon til arbeidsplassen gjøres 1 mnd før du går ut permisjon.

Skrevet

Du kan begynne på papirmølla etter 28.uke. Da skal du være ganske sikker på at pengene kommer til permisjonen starter ihvertfall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...