@nneliten Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Helt utrolig hvor fort man glemmer sånt... bare 2 år siden sist, men... Når fyller man ut papirene om permisjon? Og får man dem hos NAV eller hos arbeidsgiver? Leveres arbeidsgiver?
Mortil3nydeligejenter Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Holder at Nav får søknaden 1 mnd før du går ut i perm. Papirene henter du fra nettsiden til Nav. Arb.giver skal sender lønns-og skatteopplysningsskjema samtidig.
Mortil3nydeligejenter Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Holder at Nav får søknaden 1 mnd før du går ut i perm. Papirene henter du fra nettsiden til Nav. Arb.giver skal sender lønns-og skatteopplysningsskjema samtidig.
Babyønske �� Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Det kommer an på kapasiteten ved ditt NAV kontor. Ikke alltid at 1 mnd er nok hvis du vil være sikker på å få utbetalt fra når du går ut i permisjon. Jeg søkte i slutten av oktober, og har enda ikke fått noe svar. Begynte i permisjon 11. des. Hører ikke til noe stort NAV kontor, så trodde ikke det ville ta så lang tid. Men det gjør det tydeligvis. Fikk brev i begynnelsen av desember om at de hadde mottat søknaden, og det er alt jeg har hørt fra dem. Jeg leverte søknaden på NAV-kontoret, men så hadde jeg spørsmål om et par ting. Det går sikkert an å sende søknaden også. Arbeidsgiver får så brev fra NAV om å sende inn lønns og inntektsopplysninger Søknad om permisjon til arbeidsplassen gjøres 1 mnd før du går ut permisjon.
lego Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Du kan begynne på papirmølla etter 28.uke. Da skal du være ganske sikker på at pengene kommer til permisjonen starter ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå