Gå til innhold

Så vanvittig fort magen kommer med nr 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 8 uker på vei, går over i 9 i morgen og ser at jeg om ikke lenge må begynne med gravid-bukser! Gjorde ikke det før jeg var 4-5 mnd forrige gang:) Vi har mye tvillinger i familien så kanskje det er derfor;) Blir spennende på UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Jeg er bare 5 uker på vei og kan ikke bruke buksene mine.. Forstår ikke at det går an! Det er jo ikke spira som lager magen min ennå..hehe. Legen sier det er hormoner. Mamma var også sånn. Jeg hadde det helt likt med føstemann. Har en på 18 mnd, født 22. juni 07, og hun lagde stoooooor mage på mamman sin..Så er meget spent på hvor stor jeg blir denne gangen:)

Det er helt herlig å være gravid igjen. Kos deg masse med magen som kommer;) Nå er det jo masse tilbud på mammaklær om du ikke har noen fra før da;) Om det er tvillinger så kan du jo regne med å bli veeeeeldig stor;) hihi.

Skrevet

Er det gravidmagen eller oppblåsthet på dere?

Jeg er bare oppblåst enda. Er 10+2.

Skrevet

Jeg bruker gravidbukser en gang i blandt allerede, men det er fordi magen er veldig oppblåst. Er forresten 8+5

Skrevet

MYE oppblåst-mage, og litt babymage;) er 10+3... håper å få en gravidmage snart så jeg kan være stolt av magen min i stedet;)

Skrevet

Sånn var det på meg også.

Rundt uke 8 med nr. 2 poppa magen fram :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...