Gå til innhold

Hva er dere glade for idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

- For at junior og mannen min er friske

- For at jeg er kvitt noen mennesker som var ødeleggende i livet mitt

- For at jeg er venner og familie som alltid stiller opp for meg

- For at det blir lysere og lysere ute for hver dag som går

- For vi kanskje snart skal prøve på nr 2

- For at vi har hus, mat og klær så det holder

- Fordi jeg rett og slett elsker min familie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser bort i fra selvfølgeligheter om at man er glad for at familien er god og frisk, har mat og hus, jobb osv

 

Så er jeg så glad for at min gutt på 4 er en så fantastisk storebror ovenfor søstra si på 8 mnd. Han sleper henne rundt, nå har han lagd hytte og dratt henne med seg inn i den. Han mater henne når hun skal ha grøt og jeg ser de er glad i hverandre.

Lykke.

 

Eller som min sønn sa da han filosoferte over hva lykke var (da jeg sa at hesteskoen over døra hang der for at de betydde lykke):

"Lykke er at det ikke er hester inni huset" Og det har han jaggu rett i.

Skrevet

jeg er glad for at skolen begyner igjen i morgen :-) deilig med verdag igjen.

 

for at kontoen plutselig økte pga renter jeg ikke hadde tenkt på :-)

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

At jeg har fått respons på finn-annonsen min=) Hurra!!!

Skrevet

At jeg ikke har bestillt flybillett til Oslo til torsdag... For den tror jeg ikke jeg kommer til å bruke!!

Host, og hark og krible i halsen!!

Skrevet

Alle er friske og raske!

Kaldt og stabilt vintervær

At for hver dag om går nærmer det seg sommer

Hele familien min har det bra

Skrevet

at det er siste julekake-spising i dag. Juletrefest og så er hverdagen her, deilig

Skrevet

- For en fantastisk og glad gutt

- For spiren i magen

- For en god snill mann

- For et passe stort og romslig rekkehus

- For gode jobber

- For ordnet økonomi

- For familie og venner

- For en skyfri himmel og sol, tross -13 grader

-

-

......................

Skrevet

- For at jeg fikk sove lenge i dag.

- For at julen er over og jeg skal begynne på skolen igjen i morgen.

- For at jeg får den nye telefonen min i morge.

 

Skrevet

-For den lille nydelige jenta mi som ligger under babygymen sin og babler og ler!

Skrevet

For at jeg skal tilbringe en deilig fridag sammen med min nydelige sønn og min flotte mann :o)

Skrevet

Det er mye jeg er glad for men en ting slo meg når jeg var ute tidligere idag og det er hvor heldig jeg/vi er som kan stå ute i snøen på en finværsdag med sol og blå himmel og se barna leke i snøen med akebrett og lage engler i FRED.

 

Det står i sterk kontrast til hva barn og familier i Gaza opplever nå.

 

Ikke at jeg mener at vi ikke skal utvise takknemlighet for de mindre gledene i hverdagen, for all del, men trygghet og fred i lille Norge er jeg så absolutt glad for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...