solemio Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 I går meldte de at det i dag skulle være 2 minusgrader og knallsol. Jeg har avtalt turdag med mange familier, vi har laget mat til bålbruk, pakka alt klart,- og så er det skikkelig kjipt vær her. Det pjuskesnør og er ikke bålvennlig. Hvorfor kan yr ta så feil? (Jeg leste teksten også, altså, i går kveld ca kl 20, og det sto vitterlig at det skulle være fint vær)
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Vær er jo ikke akkurat noen eksakt vitenskap...Det kan ta en annen vei, bli fremskyndet eller forsinket. Kanskje du hadde fint vær i natt i stedet?
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hos oss er det store forskjeller på korte avstander. I går var vi til svigerinnen min m/fam. De bor ca 3 mil unna. Hos oss var det -6 grader, halvveis til dem var det -14 og hos dem var det -10 grader. Hos dem er det masse snø og her er det litt snø (ble mer i natt da ;-)). Så jeg stoler ikke på værmeldingen! For om de melder kaldt å snø i Trondheim, så kan det godt bli mildvær og regn her vi bor (lenger ut mot kysten). Det fins en målestasjon nærmere da, og den stemmer noen ganger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå