Odetta Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Synes den karen ser ut som en svindler tatt rett ut fra en kissete 80talls pocket... Men hva vet vel jeg:)
Expat Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Neida, helt vanlig allmennlege han! Med usedvanlig bra resultat av slankinga si. Han gjorde jo dette selv, kuren altså!
melkekua™ Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Da vet du i alle fall ikke hva du snakker om! ;-p Denne kuren funker :-) det vet jeg!!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Han ser helt klein ut, ja. Ser ut som noe fra en såpe. Men han kan sakene sine.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Hun snakker om bildet av legen, ikke om kuren. Og det er bare bildet på boka som er litt snålt, må jeg legge til. Har sett andre bilder av ham og der ser han bare vanlig ut.
Odetta Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Takk kakemonstermosedamen:) Ikke noe vits i å ut med piggene damer,snakker ikke om kuren,men bildet av mannen:P
melkekua™ Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Ja, pigger pigger :-p Han ser da vel vanlig ut......kan ikke si at det er noe uvanlig med han! Han er i alle fall ikke min type ;o) Men hver sin smak vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå