Gå til innhold

jeg blir gal snart.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden poden var 6 mnder (er nå 10) våkner han så mange ganger på nettene. Det er ingenting han vil bare hyler. Så er det opp og inn for å sette i tutten eller snu litt på han. Det er nesten sånn jeg vurderer å gå til legen for å få sovemedisin.

 

Før fikk han vann på nettene men jeg føler det har blitt værre. Våkner for å få det vannet, liksom.

 

Ellers føler jeg vi gjør ting som vi skal med tanke på rutiner, sover på eget rom blablabla.

 

Noen som har vært borti det samme? Er dette en fase? Begynner å bli lang i allefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er helt lik, men hun gråter gjerne i opptil 2-3 timer hun da. Nekter plent å bruke smokk så hun har ikke den å roe seg på igjen...

 

Og min har gått på sånn svak beroligene medisin, allergimedisin, men det hjalp ikke en dritt...

 

Snart skal jeg tilbake på jobben, men bedrer ikke dette seg er jeg nødt til å sykmelde meg pga jeg har knapt søvn iløpet av natta :-(

Skrevet

Slik var vår gutt fra han var noen dager gammel til han nærmet seg 18 mnd. Hadde ett lite avbrekk på nesten 2 uker da han fikk vallergan...sov da hele natten. Ble litt bedre etter det men våknet fremdeles flere ganger i løpet av en natt. Vi sov hver vår natt på madrass inne på rommet hans etter at jeg begynte på jobb igjen da han var 14 mnd...så fikk vi heller være litt søvnig på jobb inniemllom :)

Etter å ha vært syk en uke da han var nesten 18 mnd så sov han plutselig hele natten stort sett. Ofte er det bare å ta tiden til hjelp, fikk iallefall vi erfare. Nå sover han fra 18-19 til 5-6, og vi er fornøyd med det...hadde jo sett at han sov litt lengre innimellom...men kommer vel det og med tiden tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...