Superpappa&sønn Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes det er kjempe gøy å være alene sammen med sønnen min på et og et halvt år. endelig litt kvalitetstid med sønnen min, men dette skjer dessverre ikke så ofte, men når det først skjer at fruen skal ut så leker, krabber og løper vi rundt i leiligheten. Som er noe av det beste jeg vet siden det er så koslig å se sønnen min farte rundt med et stort smil...Er det andre som mener de kunne tenke seg å være alene mer med ungen/ungene sine?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 det er da bare å være mere med barnet ditt det da!? er ikke mors eiendel vet du! å kom ikke å si at mor ikke slipper deg til, det blir for patetisk!! vær en mann og pappa for sønnen din! det vil dere begge nyte godt av resten av livet! pappsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå