Gå til innhold

Nok tid alene med barnet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempe gøy å være alene sammen med sønnen min på et og et halvt år. endelig litt kvalitetstid med sønnen min, men dette skjer dessverre ikke så ofte, men når det først skjer at fruen skal ut så leker, krabber og løper vi rundt i leiligheten. Som er noe av det beste jeg vet siden det er så koslig å se sønnen min farte rundt med et stort smil...Er det andre som mener de kunne tenke seg å være alene mer med ungen/ungene sine?

 

 

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er da bare å være mere med barnet ditt det da!?

 

er ikke mors eiendel vet du!

 

å kom ikke å si at mor ikke slipper deg til, det blir for patetisk!!

 

vær en mann og pappa for sønnen din! det vil dere begge nyte godt av resten av livet!:)

 

pappsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...