Gå til innhold

Er det flere som fikk såppas til mage bare i uke 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes alle snakker om at man ikke får særlig mage før 23-24-og 25 uken osv...og jeg fikk bule mage i uke 12 ca..nå sier flere at jeg ser ganske gravid ut..jeg har vært gravid en gang før men mistet i MA i uke 14 sist...og da hadde jeg ikke særlig til mage egentlig..men nå er jeg i uke 17 og føer meg huge...bilder på siden min i albumet hvis noen vil se osv og kanskje har det likedan:P Er redd jeg kommer til å eeese ut skikkelig når jeg blir høygravid :/ det er forresten bare en inni der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var litt større enn deg i uke 17, men så har jeg litt mer på kroppen enn deg også ! :) Tror det er veldig variasjon akkuratt på det området..Kjenner mange som ikke har fått mage før dem er 7.mder på vei, andre får mage tidli ! :)

Skrevet

Ofte stagnerer magen litt også..Min mage holdt seg på samme størrelse fra jeg var 20 uker til ca uke 23-24 :)

Skrevet

Jeg hadde en god del større mage enn du har nå allerede i uke 12 så tror det er veldig forskjellig det der ja. Jeg er lita og veldig tynn da ;)

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har like stor mage som deg.

har født en gang før.

Jeg er ikke overvektig heller,så tror det er veldig individuelt.

men,magen kom mye fortere med nr 2 enn med nr 1.

Skrevet

Jeg hadde også større mage enn deg i uke 17.. magen kom fryktelig fort, men den begynte å stagnere litt når jeg kom i uke 20 +. Nå er den ganske stor, men ser likevel ikke høygravid ut syns jeg. har bare 34 daqger igjen også:)

Veldig mange som syns jeg har fryktelig stor mage, da blir jeg irritert, for den er helt på gjennomsnittet. Virker ikke som om folk har peiling på gravidmager i det hele tatt. Og de skjønner ikke at det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor stor magen blir. Jeg er veldig kort i overkroppen,d a er det jo ikke så rart at magen kommer fort..:) Er glad i magen min, men når folk sier ÅÅÅÅ så stoooor du er, blir jeg bare sint, for den ER ikke så stor..:P

Skrevet

Jeg brukte gravidbukser i uke 12, og hadde større mege enn det der i uke 15 :) Hadde litt ekstra flesk rundt magen også da. Lurer på om jeg skal legge ut uke 25 bildet bitt - folk flest stror jeg skal føde snart (men folk flest har jo ikke så mye peiling forstår jeg)

Skrevet

oi, masse trykkleifer der!!

Skrevet

OJ...Ja men da er jeg jo ikke spes stor jeg da...synes du hadde kjempe fin mage Made in bed again o",),men du var ivertfall større enn d jeg er nå...mener det slik at det kanskje stagnerer en stund da også bare plutselig begynne rå vokse igjen mot slutten? Jeg trudde jo jeg var den dundra jeg nå:o

Skrevet

synes forresten det er kjempe morsomt å se mager=) Er det ingen som vil legge ut linker til magebildene sine da?=)

Skrevet

Du har god mage til å være 17 uker;) venninnene mine hadde ikke halvparten av meg engang. Jeg var enorm hele veien..hehe. Stoppa liksom ikke. Tulla kom heldigvis i uke 36, ellers hadde jeg sprekt på midten. Lurer på hvordan det blir denne gangen. Får ikke igjen buksene nå engang og er bare uke 5 (men det er hormoner bare).

Du har kjempefin mage og jeg syns den er større enn gjennomsnittet hvertfall. Gled deg til ukene fremover om det fortsetter å vokse så fort ;) Det er herlig med mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...