MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg synes alle snakker om at man ikke får særlig mage før 23-24-og 25 uken osv...og jeg fikk bule mage i uke 12 ca..nå sier flere at jeg ser ganske gravid ut..jeg har vært gravid en gang før men mistet i MA i uke 14 sist...og da hadde jeg ikke særlig til mage egentlig..men nå er jeg i uke 17 og føer meg huge...bilder på siden min i albumet hvis noen vil se osv og kanskje har det likedan:P Er redd jeg kommer til å eeese ut skikkelig når jeg blir høygravid :/ det er forresten bare en inni der.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545931/offset/2 Link til bildet mitt.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 her er min mage i uke 17. vises egentlig godt den også http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=38402&page=13
Elviraen Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 gikk ikke an å se den der hestene siden, men jeg har samma strøøelse på magen som deg som skriver først, min er nesten akkurat lik, og jeg er i uke 17+4!! Jeg skal på ul 9 januar, gleder meg, tror det er ei jente...... det er bare en!
Fint_Lite Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 du er ikke alene om å se slik ut :-p legen og jeg trodde jo at jeg var mye lenger på vei pga magen min, så jeg var til UL 8.des..men da var jeg ca 13 uker på vei bare..han ble bare på ca siden det da ikek var så lett å se...antatt termin fra legen var 23.april, men det blir et juni barn =) Så nå skal jeg snart på en ny UL, 20 januar jeg aner ikke hva jeg går å bærer på, er jo bare så nysgjerrig.
Gjest thricane Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 me tooo. jeg er like stor, navlen min har til og med spretti ut allerede. og jeg er bare 18 + 2, magen kom i uke 14. med min første kom den ikke før etter uke 20. jeg ser i hvert fall gravid ut denne gangen og ikke småfeit son sist. hehe.
Lillesolsikke Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 jeg også har fått stor mage, men det regna jeg med, siden min mor også ble stor raskt, og jeg og henne har like kropper. Som sakt det er forskjellig fra pers til pers. Noen får mage raskt, andre senere.
mars09+aug11? Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 syns du hadde fin mage jeg=) hadde mage i uke 17 jeg også. er i uke 27 nå, og i går fikk jeg denne komentaren; "ja, og du sprekker snart???" da ble jeg faktisk litt irritert for så stor er jeg ikke. og det sa jeg ifra om også. hehe. folk er så frekke.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Hei! jeg fikk veldig fort mage. Samboeren var helt sikker på at det var tvillinger, og jeg var helt sikker på at jeg var lenger på vei enn jeg var. Fikk vel bul på magen allerede i uke 8 eller noe. Var iallefall ingen tvil.
Lykke X 4 Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Synes ikke magen din ser spesielt stor ut. Helt normal Min mage ser slik ut, og jeg er snart 13 uker på vei (venter nr. 3). Husker å ha vokst aller mest fra uke ca. 20-30 de to forrige gangene.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2009 Takk for svar=) Jeg regner med jeg faktisk er som normal igrunn jeg da=) Håper magen forblir slik en stund til..hihi:D Ivertfall til jeg har fått taki mamma jakke..makan...ingen igjen noen steder i går da jeg skulle handle..skal jeg fryse ihjæl i vinter jeg da liksom;O Jaja...noen som kunne tenkt seg å kanskje legge ut noen magebilder med link i denne tråden da? morsomt å se mager synes jeg=)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Her kan du se gravide mager http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er 18+1 dag og har virkelig fått mage, men har sett gravid ut lenge. Det var mange på jobb som komenterte at magen hadde vokst i julen... Magne tullet med meg før jul at det måtte være to dær... Har UL i neste uke så da får vi se. Godt å høre at det er flere som har fått mage da jeg her gått rundt og vært litt"redd" for at jeg var for stor :-)
Inguz Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Mage? Oh yeah. Er 18 uker nå (I uke 19), og ser ut som jeg gjorde rundt 25 uker forrige gang. PLUSS at jeg vagger som ei gås allerede, så alle ser at jeg er på tjukken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå