Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Når er man ikke for ung for og planlegge barn? 19-20 er ungt mener mange. Er 21 for ungt? 22? Er man ferdig festet nå? 23? Har man reist og opplevd nok nå? 24? 25? 26? 27? 28? Er det perfekt alder for det første barnet? Og når er man for gammel for og planlegge det første barnet? 29? 30? osv osv...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Man må ha akkurat den riktige alderen og den riktige personligheten, samt ha opplevd akkurat det samme for å bli en god mor. Sånn er det her på dib. Heldigvis klarer jeg å se det positive med å være ung mor, og samtidig unne de "eldre" mødrene de ekstra årene for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Det kommer jo an på individet. Det som var perfekt for meg, er ikke sikkert passer for en annen! Personlig synes jeg at når man er under 18 er man litt for ung. Greit å være myndig i alle fall... Finnes få 17 åringer som er mentalt klare for å få barn. For gammelt, jeg synes det begynner å bli litt sent rundt 40... Men bevares... det går det også :-) Har det ikke passet før, så har det ikke det... Det er for sent når man er i overgangsalderen i alle fall ( så fremt man ikke har en tilstand som gjør at man kommer i for tidlig overgangsalder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå