go`mor Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 ..................men han er ikke syk forkjølet eller liknede på noen måte. Han klager på at han er kald på bena, men han er egentlig så varm at det er vondt å ta på han. Synes det er litt ekkelt når jeg ikke forstår hvorfor han har feber;-( Noen som har noen forslag på hva det kan være?
miapia Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 En eller annen barnsykdom? Gi han paracet og se om feberen går ned innen en time. Sjekk ham et par ganger i natt... Er du usikker og har en dårlig følelse så ringer du legevakta og ber om råd... bedre med en telefon for mye enn for lite :-)
Libido- Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Det er ofte barn får feber av ulike virus som er på vinteren. Er det ikke andre symptom er det nok bare å se an. God bedring =)
Gjest nyttårsløftet Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Den 4. barnesykdom gir gjerne høy feber i to til tre dager, så etter en feberfri dag eller to kommer det utslett. Vet ikke om det er vanligere blant mindre barn, men det er jo en mulighet.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Målte 4 åringen min til samme temp i går. Han har nok fått magesjauen som går nå, han klager på at han er kvalm - men har ikke kastet opp.
krokofant666 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 vi hadde det sånn med tulla i forrige uke. Hadde 3-4 dager med full feber og ikke noe annet enn det. Så var det over like fort som det kom.
ketosina Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 det har mi og hatt! begynte mandag, og holdt på til og med torsdag, så var hun feberfri fredag, men fikk feber igjen i går. Ho er 3 år, så jeg spurte om hun har vondt noe steder, og hun sier nei. Ikke hoste og ikke noe annet, kun feber. Men gikk fint ned med paracet og hun har spist og drukket som før og alt. merkelige greier.
Expat Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Muttern har faktisk det der nå. Plutselig knallfeber, ingen andre symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå