Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Vi kan alle være enige om at generelt er man mer "voksen" som 25 enn 19. Det er flere variabler som spiller inn på om det er "lurt" å stifte familie. Argumenter som økonomi, lengde og stabilitet i forholdet, utdannelse osv. Jeg tenker sånn at det er færre 19-åringer som har dette på plass enn de på 25. Men det er ikke dermed sagt at det ikke finnes noen 19-åringer som har ting under kontroll og helt fint kan takle å få barn. Så at man skal gå ut å "anbefale" yngre å vente med å få barn blir litt feil da man ikke har de samme forutsetningene. Jeg tror i grunn vi er alle er enige i at det er veldig individuelt på om det er passende å bli mor som 19 eller 29.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Ja det kan jeg være enig i. Men forstår ikke hvorfor det kun går på morens alder?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Takk, der satte du ord på det jeg mener. Litt individualitet må man klare å se at er positivt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jo det har jeg inntrykk av. Det er aldri noen som lurer på hvor gammel faren er. Og det er alltid "jeg var 21,22,23 da jeg ble gravid"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå