Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 vannet gikk kl 22.00, men ingen rier. termin i gar. snakket med føden i stad. de skulle sette meg i gang i morra hvis jeg ikke hadde fått noen rier enda. har hatt murring i korsryggen og magen i hele går og stråle smerter i underlivet og anus. men ingen rier. hva gjør jeg nå*????? noen som vet_??? vil helst starte av meg selv.....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Vet ikke så mye om sånne ting, men har iallefall hørt gjentatte ganger at det er lurt å holde seg oppe å gå så tyngdekraften får hjelpe til.. Da jeg fødte datteren min stoppet riene opp da jeg hadde ca 6 cm åpning, men etter litt trasking i gangene satte de igang igjen av seg selv.. Hadde hvertfall prøvd med noen runder på stuegulvet hvis jeg var deg:) Masse lykke til!!
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 takk skal reise meg opp å gå en tur nå jeg med det samme. prøve alt.vil helst ikke bli satt i gang. takker så mye!!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 hvordan går det da, skjer det noe mer?
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2009 egentlig ikke.kanskje litt kvalm........
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 er det første gangen du føder? Om jeg skal gi deg noen råd, tror jeg det må være at du prøver å sove:))) hehe:) om du ikke kjenner noe, og ellers har det såpass ok at du klarer å sove da:) Er jo uansett bare snakk om timer før det hele settes igang nå, og da trenger du å være så uthvilt som mulig:)
sn0wh1te Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Kanskje du skulle prøvd å få slappet av eller sovet litt istedet for trasking :-) Kan bli en lang dag imorgen!
sn0wh1te Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 hehe....vi tenkte det samme ja? Nøyaktig samtidig kl 02 08...SOV!!! Jeg er andregangsfødende jeg og ;-)
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2009 sov middagslur i stad våknet kl 22.00 da vannet gikk. men bør nok legge meg snart igjen ja...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Arti at vi tenkte det samme ja:) jeg selv har snudd døgnet helt i løpet av jula.. kan sitte våken til kl 4, men opp tidlig likevel, og sovner på kvelden og opp i gjen i 23-24 tiden... spedbarnsmodus allerede:)) er forresten tredjegangs fødende:) Får du sove da? eller er du alt for spendt? Har kanskje lagt deg nå?
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2009 er oppe enda jeg. er spennt ja. er andregangs fødende. men vet ingen ting om dette. første gangen gikk ikke vannet. begynnte med rier og fødselen var over på ca 7 timer. en veldig lett fødsel engentlig
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2009 hvordan er det å ta seg en dusj nå tror dere?? det vil vel ikke sjangsene for rier??? er litt usikker... er redd for å spolere sjangsen
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #15 Skrevet 4. januar 2009 skulle til å si at jeg har heller aldri født med at vannet gikk først, men det har jeg jo. Forige fødsel begynte jo sånn, men det var en igangsatt fødsel, så det var en fødselslege som tok hull på vannsekken, jeg lå da i en sykehus seng:)) så glemte det litt ja. Ingenting skjedde da, men fikk bare 1 time på meg til at ting skulle få lov å sette igang videre av seg selv. Så da det var gått 1 1/2 time og ingen rier, ble jeg satt på (SVAKT) drypp. Ble en strålende fødsel, over på fire timer etter de satte dryppet:) syntes det var en drømme fødsel:) Første fødselen min begynte med rier, og den varte myye lengre da, ca 12 -13 timer (?) fra første tegn:) heldig gris som skal få babyen din nå er ikke halves en gang jeg, men begynt å glede meg sykt mye til babyen kommer allerede!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #16 Skrevet 4. januar 2009 jeg vet ikke hvordan en dusj vil påvirke, men har du lyst på en dusj så hvorfor ikke? godt og avslappende er det jo:)
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2009 oki da hopper jeg i dusjen. takk for alle gode råd. skal prøve å komme innom i morgen, hvis jeg ikke føder da. oppdatering kommer så fort jeg får sjangs. takk igjen for alle gode råd!!!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. januar 2009 #18 Skrevet 4. januar 2009 så kjekt! lykke til da:)
Hakkamella Skrevet 4. januar 2009 #19 Skrevet 4. januar 2009 ... og jeg som hadde tenkt å gå tilbake til sengen nå... kan ikke det før jeg vet om dusjen hjalp for å få rier eller om du sover. Får vente litt til og se om du kommer med oppdatering. Gjesp.... Lykke til uansett. Dette var spennende! Skal prøve å holde meg våken og ikke treffe zzzzzz...knappen
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #21 Skrevet 4. januar 2009 hei da var jeg tilbake igjen......... ingen baby......... er deppa nå......... var til kontroll på føden kl. 11.00. fikk på meg magebeltene. selvsagt ingen rier!!!!!!! kontrollerte deretter underlivet mitt....... INGEN VANNAVGANG!!!!!! HVA F..... ER DET DU SIER????? TENKTE JEG!!!!!!!! det var noe legen kalte falsk vannavgang...det kan vist danne seg en lomme under foster hinnen som også inneholder fostervann. den hadde visst gått.......f...... så da var det hjem igjen da....uten baby...... vel det viktigste er jo at babyen har det bra......men kunne tenke meg å føde nå ja.... Dusjen i natt var avslappende, men det forble med det. ingen rier..
Hakkamella Skrevet 4. januar 2009 #22 Skrevet 4. januar 2009 Å gudbedre for en nedtur! Stakkar! Tror jeg hadde stanget hodet i veggen i frustrasjon!!!! Håper å slippe sånt selv. Men kanskje neste alarm er reell? Krysser fingrene for deg!
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 4. januar 2009 takk. håper det jeg og.... har vært en del på føden i det siste.....slitt med falske rier siden slutten av nov. hater nå ordet "falske" ditt og "falske" datt. føler meg nesten ugle sett på føden nå. er veldig deppa etter beskjeden på føden i stad. dro rett hjem og bare satt å gråt leeeeenge. vil veldig gjerne bli ferdig nå ja........9mnd er jammen en lang utfordrings periode!!!!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 4. januar 2009 #24 Skrevet 4. januar 2009 uff da. føler med deg og sender deg en god trøste klem!!!!!
Tweety 2 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2009 takker så mye! er veldig lei meg enda. sitter å leser andres fødsels historier. er nok ikke så lurt det nå men, for det kommer en tåre skvett her og der. har så lyst jeg og.......men det kommer vel........han kan jo ikke bli der inne for alltid,eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå