Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Det har jeg hørt? jenta mi er 5 mnd. Har ikke mer melk så hun får mme til alle måltidene. CA 200 ml. Er det for mye og kommer hun til å bli tjukk?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Ja, hun kommer til å bli tjukk, alle mme barn blir det..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Alle mine 3 har drukket MME....de er helt normale/slanke. MME blir man ikke tykk av....men usunn livsstil blir man tykk av!!!
Willy Wonka Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Nei, de blir ikke overvektige av MME. Sier som hun over: livsstil som ikke er sunn blir man tjukk av.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for svar Man hører så mye rart rundt omkring..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Barn som drikker mme har langt større sjanse statistisk sett til å bli overvektige. Simpelthen fordi man ødelegger prinsippet om selvregulering, og sultsenteret i hjernen blir forstyrret. Svært mange mme barn blir overvektige. Om man ikke er det som barn, så kommer det ofte etter hvert. Ikke alltid man ser det med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jeg, broren min og sønnen min har kun fått mme som babyer, og er skraptynne hele gjengen,
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Skulle gjerne se det du skriver i en annerkjent artikkel og ikke bare på at forum på DiB der en ikke tørr å signere med nick en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor blir selvreguleringen ødelagt av å få mme? De sier jo like mye i fra at de er sultne når de får flaske, å de drikker til de er mette. Men det gjør dem jo med pupp også. Ser ikke forskjellen.. Hvorfor blir sultsenteret i hjernen forstyrret? Nå er gutten min bare 2 år, men han har fått mme siden han var 1 mnd. ca. Han er langt fra overvektig nå hvertfall. Knappe 10 kg. Jeg ble også matet med mme, fikk mye mat. Jeg er heller ikke overvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå