Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med "regelmessige" kynnere. Ca. 6 min mellom og varer i underkant av 1 minutt. De er ikke vonde da, men merker dem godt. Har ikke hatt noe kynnere i løpet av svangerskapet så jeg håper dette tar seg opp i løpet av morgendagen og ikke bare er lureri:)

Har termin til fredag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Opp å gå, slik at du presser litt nedover! Da går det raskere!

Skrevet

nå er det nok i gang ja :-))

lykke til...

Skrevet

Åh, lykke til! Håper for din del at det er noe på gang. Skjønner godt at du er drittlei!!!

Skrevet

Har sittet her med gjentatte vonde kynnere i kveld, men håper det er lureri jeg, for selv om der bare er 7 dager til termin så føler jeg meg ikke helt klar enda.. hehe.. trenger et par dager til som 1-barnsmor..

Men masse lykke til, ikke kjekt å være drittlei;) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hmmmm... får vel traske litt rundt her da. Gikk med teite modningsrier i 2 døgn sist, før jeg ble satt i gang på skehuset og endte med ks til slutt, så jeg har ikke store forhåpnnger om at det skal gå fort, men deilig å kjenne at det endelig skjer noe.

Men denne teite lille gutten har ikke hodet ned i bekkenet en gang:)

Skrevet

Får håpe du venter noen dager til da. Jeg er drittlei fordi kroppen min ikke funker. Har vondt i bekkenet og har de siste dagene hatt kjempevondt i kneet og nesten ike klart å gå. Det toppet seg i går når ryggen klikka også. Da var jeg sur da:)

Men i dag har jeg vært i fin form da, ute særlig vondt i hverken rygg eller kne:)

Skrevet

Klart at du er drittlei da.. Er ikke noe kjekt å føle at man ikke kan bruke kroppen sin, hadde det sånn på slutten av svangerskapet med datteren min og husker godt at det ikke var noe kjekt!

Skrevet

Krysser fingrene for at det skjer noe nå ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...