-MtG- Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Sitter her med "regelmessige" kynnere. Ca. 6 min mellom og varer i underkant av 1 minutt. De er ikke vonde da, men merker dem godt. Har ikke hatt noe kynnere i løpet av svangerskapet så jeg håper dette tar seg opp i løpet av morgendagen og ikke bare er lureri:) Har termin til fredag:)
HopsiDeisy Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Lykke til! Opp å gå, slik at du presser litt nedover! Da går det raskere!
* 5 om dagen * Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 nå er det nok i gang ja :-)) lykke til...
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Åh, lykke til! Håper for din del at det er noe på gang. Skjønner godt at du er drittlei!!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Har sittet her med gjentatte vonde kynnere i kveld, men håper det er lureri jeg, for selv om der bare er 7 dager til termin så føler jeg meg ikke helt klar enda.. hehe.. trenger et par dager til som 1-barnsmor.. Men masse lykke til, ikke kjekt å være drittlei;) Krysser fingrene for deg!
-MtG- Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Hmmmm... får vel traske litt rundt her da. Gikk med teite modningsrier i 2 døgn sist, før jeg ble satt i gang på skehuset og endte med ks til slutt, så jeg har ikke store forhåpnnger om at det skal gå fort, men deilig å kjenne at det endelig skjer noe. Men denne teite lille gutten har ikke hodet ned i bekkenet en gang:)
-MtG- Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2009 Får håpe du venter noen dager til da. Jeg er drittlei fordi kroppen min ikke funker. Har vondt i bekkenet og har de siste dagene hatt kjempevondt i kneet og nesten ike klart å gå. Det toppet seg i går når ryggen klikka også. Da var jeg sur da:) Men i dag har jeg vært i fin form da, ute særlig vondt i hverken rygg eller kne:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Klart at du er drittlei da.. Er ikke noe kjekt å føle at man ikke kan bruke kroppen sin, hadde det sånn på slutten av svangerskapet med datteren min og husker godt at det ikke var noe kjekt!
melkekua™ Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Krysser fingrene for at det skjer noe nå ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå