Gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har noen gamle piller liggende og lurte på om jeg skulle ta 1 når jeg skal legge meg straks. Googlet og fant ut at disse er fjernet fra markedet. Er det noen som har kjennskap til om disse pillene bare er svakere fordi de er gamle? De er fjernet fra markedet pga avhengighet o.l. noe som ikke er et stort problem for meg:)
Sjokoladekaka Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Trur berre dei blei erstatta. Søk på virkestoffet i dei, i staden for. Det kan vere dei er svakare no, pga at dei er gamle, men dei virkar sikkert til å få sove:)
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 de virker nok likevel. jeg gikk på de en periode,pga nakkesmerter,og 1 tbl slo meg ut i 12 timer....
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 ehhhh så hvis jeg skal opp om 6 timer så burde jeg kanskje drøye den da?
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 neida,men det kan være du er litt sløv sånn med en gang om morgenen. må få sagt,som jeg glemte i stad,at jeg kan ta 2 paraset,og sovner som en stein,så jeg tåler ikke stort medisiner. etter at jeg ikke får somadril lengre,pga gått ut,så har jeg fått beskjed om å ta 2 paraset,og 2 ibux,skal gi samme virkning.... så om jeg hadde vært deg,og tåler medisiner,så hadde jeg tatt den
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 jeg tar kanskje 5 piller totalt pr år så jeg svimer av av f.eks paralgin forte. Skal ha varetelling i morgen så jeg kan ikke være fjern. Har bare så sinsykt vondt i nakken + skulder + arm.... tror jeg drøyer jeg da så jeg kommer meg opp. Takk for svar:)
suzi27 Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 ja somadril er svert vanedannende. masse bivirkninger og en skikkelig hang over dagen derpå. jeg ville ikke tatt dem. mange narkomane ville betalt en høy pris for de. for disse var skikkelig hotte på markede for noen år siden
miapia Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 De er veldig vanedannende! Og du vet ikke hvor lengede slår deg ut! Har sett folk bli skikkelig ruset på en tablett...
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 om du har,ta paraset og ibux. virker godt det også, men jeg er aldri så trøtt etter å ha tatt de da. jeg har konstant nakkesmerter,og de tabl løser nakken/skuldre over natta..... god bedring, og god natt :-))
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 vanedannende er de,det kan jeg skrive under på. jeg lå nesten på knærne og ba legen om å få flere jeg, men neida, jeg måtte slutte med de, og det er jeg glad for i dag. jeg fikk endel av de når jeg hadde kollidert,og skadet naken skikkelig,tok en og en, kanskje litt tett noen ganger, og jeg ble så i ørska at jeg traff faktisk ikke døråpningen som var på 90 cm....skummelt.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 hmmmm kanskje jeg bare skal selge de da:) hehehehe ja det var en spøk.
* 5 om dagen * Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 jeg kjøper de :-))) haha...var en spøk ja...hadde ikke tatt om det smalt igjen gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå